Společnost dm otevírá svou prodejnu po regeneraci v pražském nákupním centru Galerie Butovice. Cílem bylo především zvětšit prostorové dispozice prodejny a tím zlepšit nákupní prostředí pro zákazníky. Zvětšení prodejní plochy o téměř 200 m2, z 200 m2 na 395 m2, umožňuje v neposlední řadě i lepší a přehlednější prezentaci zboží. V rámci rekonstrukce bylo také rozšířeno zázemí prodejny pro personál.
Sortiment dm
Prodejny dm nabízejí zákazníkům široký sortiment výrobků péče o tělo a pleť, dekorativní kosmetiku, výrobky pro péči o vlasy, kosmetiku pro muže, nepřehlédnutelná je i nabídka biopotravin a přírodní kosmetiky. Maminky ocení možnost výběru z bohatého sortimentu péče o dítě a dětské výživy. Samozřejmostí je krmivo pro domácí mazlíčky.
Zákazníci v prodejnách dm naleznou i velký výběr vysoce kvalitních produktů vlastní značky alana, alverde, babylove, Balea, Balea men, Balea Professional, Das gesunde Plus, Dein Bestes, Denk mit, Dontodent, ebelin, Fascíno, Jessa, Paradies, Princezna Kouzelná víla, Profissimo, s-he stylezone, S-quitofree, Sanft&Sicher, SauBär, Saugstark&Sicher, Soft&Sicher, Sundance, které jsou k dostání za příznivé ceny.
dm nabízí atraktivní věrnostní programy:
dm active beauty svět výhod, v jehož rámci zákazník sbírá body za nákup (za každých 20 Kč nákupu získá registrovaný zákazník 1 bod), za ně si může vybrat z pestré nabídky slevových knížek, atraktivních wellness pobytů či zvýhodněných služeb v kadeřnických salonech
dm babybonus je součástí věrnostního programu dm active beauty svět výhod a je určen pro nastávající maminky a pro děti do tří let. Během členství v programu jsou mamince zaslány slevové knížky s atraktivními slevovými kupóny, tématické informační brožury pro rodiče se zajímavými informacemi o vývoji děťátka a malá narozeninová překvapení.
(tz)