Na internetu již nakupuje 95 procent jeho uživatelů. Online prodej tak získává stále vyšší tržní podíl na veškerých nákupech. Kromě již zavedených eshopů na trh vstupují nově i významní hráči z klasického maloobchodu. Konkurence tak sílí a k jejímu překonání již nestačí jen dokonalé zvládnutí samotných technologií. Je třeba vědět, jak zaujmout zákazníka a díky tomu porazit ostatní. Jak konkrétně na to, se provozovatelé eshopů dozvědí na pátém ročníku konference Ecommerce Forum, která se uskuteční 17. května v pražském hotelu Grand Majestic Plaza.
Prezentace a záštitu poskytli leadeři oboru. O své know-how se mimo jiné podělí zástupci společnosti Google, Heuréka, Acoware, Et Netera, Optimics, Aukro, Supraphon, Dobrý web, NetDirect a další. Zlatým hřebem programu je panelová diskuse moderovaná nejznámějším eshopovým investorem Jiřím Hlavenkou, ve které mimo jiné vystoupí šéf jednoho z největších slovenských řetězců Nay.sk Martin Derňar.
Konferenci pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) a zajišťuje ji agentura Dark Side.
„Seminář není pro technology, ale pro řídící manažery, majitele firem, franšíz a eshopů, stratégy značek a marketéry. Cílem je poskytnout maximálně využitelné informace. Kromě hlavního přednáškového programu bude konferenci doplňovat poradenské centrum, kde řada konzultantů zdarma poskytne okamžitou zpětnou vazbu na eshopy a online aktivity návštěvníků akce," uvedl Managing Partner agentury Dark Side a moderátor konference Tomáš Jindříšek. „Pokud to myslíte s online prodejem vážně, nemůžete chybět," dodal výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek.
Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.
Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.
ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), Ecommerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.
(tz)