Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS) rozšiřuje možné formy komunikace s veřejností. Od pondělí 5. března 2012 se s Liškou můžete potkat nejen na oficiálním webu ČMSS ale také na blogu a diskusním fóru. Nově mohou klienti ČMSS a veřejnost kontaktovat Centrum klientské péče přes Skype či Twitter a Liška otevřela také nový Twitter účet určený pro média a novináře.
Českomoravská stavební spořitelna rozšiřuje možnosti, jako komunikovat s veřejností, klienty i novináři. Zároveň chce otevřít více příležitostí pro ty, kteří chtějí sdělit svůj názor, na něco se zeptat nebo o něčem diskutovat. Proto Liška svým klientům i široké veřejnosti přináší možnost diskutovat o oblasti i problematice nejen stavebního spoření na novém Diskusním fóru na webu http://forum.cmss.cz. Zde mohou vznikat tematické místnosti a diskutující skupiny. Podrobnější a neformálnější rozbor témat, která se týkají, finančnictví, zajištění bydlení, stavebního spoření i ČMSS nalezne veřejnost na novém blogu ČMSS na webu http://blog.cmss.cz. Zde se dočtou návštěvníci nejen zajímavosti o jednotlivých produktech, ale také nápady, typy a zajímavosti. Pod jednotlivými články bude možnost diskuze, zpětné vazby či reakce na zmíněné informace.
Novou možnost kontaktovat CKP ČMSS či tiskové oddělení přes Twitter má veřejnost i novináři. Kanál určený pro veřejnost http://twitter.com.liska_klienti mohu využívat jak klienti, tak široká veřejnost pro kontaktování CKP či jako zdroj krátkých novinek a aktualit, kanál určený pro média a novinářskou obec je k nalezení na http://twitter.com/cmss_liska.
S Liškou se můžete potkat také na již exitujících a fungujících kanálech ČMSS Facebook a Youtube kanál.
A protože Liška chce co nejvíce usnadnit klientům, novinářům i široké veřejnosti formy komunikace. Proto ČMSS otevřela pro veřejnost účty na Skypu, jak pro Centrum klientské péče, tak pro otázky týkající se pasivního internet bankingu (PIB) a oddělení Vymáhání pohledávek. Všechny kontakty na Skype účty jsou nalezitelné na webu ČMSS v sekci Kontakty.
(tz)