Pavel Gwuzd_NextFoto_Press day s.Oliver_IMG_3954.jpg
Módní značka s.Oliver má nové tváře pro ČR
- prezentovat ji bude manželský pár Tomáš Matonoha a Lucie Benešová
Módní a lifestylová značka s.Oliver zahájila začátek nového roku řadou marketingových kroků s cílem přiblížit značku českému zákazníkovi a oslovit i nové klienty. Společnost s.Oliver již delší dobu uvažovala o spolupráci se „známými" tvářemi českého showbusinessu. V souladu se současným trendem tzv. „celebrity PR" byli koncem února vybráni ti nejlepší kandidáti. Své tváře tak s německou módní značkou s.Oliver v rámci ČR spojili herec a moderátor Tomáš Matonoha s manželkou, zpěvačkou a herečkou, Lucií Benešovou. „Hledali jsme někoho, pro koho bude móda s.Oliver vlastní krevní skupinou, kdo se v ní bude cítit dobře a bude ji rád nosit," upřesnila Pavla Pirklová, Marketing Coordinator s.Oliver pro ČR a SR, a dodala: „K vybranému páru se v podstatě hodí jak oblečení ze základní řady Casual, odvážnějších kolekcí QS, tak i z nové elegantní business módy Selection."

Tomáš Matonoha a Lucie Benešová jsou představiteli pohodlného ležérního stylu. V jejich šatníku se mísí především sportovnější kousky oblečení s nádechem elegance. O tom jsme se ostatně mohli přesvědčit i na tiskové konferenci, která proběhla ve středu 16. března 2011 v prostorách prodejny s.Oliver v OC Arkády Pankrác v Praze. Lucie Benešová si zvolila bílý jarní kostýmek v kombinaci s elegantní halenkou s drobnými puntíky. Vše nápaditě doplnila trendy proužkovanou taškou v námořnickém stylu. Tomáš Matonoha opět předvedl svoji nedbalou eleganci v outfitu s dobře padnoucími jeansy, bílou košilí s jemným proužkem a výraznou šálkou s modrobílým proužkem. Nutno podotknout, že si pro tuto událost vybrali oblečení právě značky s.Oliver. Na první pohled bylo patrné, že tento sympatický pár má kromě společného života a povolání společný také jedinečný a osobitý vkus. Milují stylové a zároveň decentní kombinace. „Věřím, že se s tímto milým párem budeme do budoucna setkávat i na dalších akcích společnosti s.Oliver. Na mysli mám setkávání s obchodními partnery, tiskové konference anebo třeba otevírání nových obchodů," dodává Pavla Pirklová.

Na tiskové konferenci, kterou Tomáš Matonoha vtipně moderoval a jeho partnerka mu úspěšně sekundovala, byly představeny módní novinky značky s.Oliver pro nadcházející sezónu. Hlavním tématem prezentace se stala nová řada s.Oliver Selection. Jedná se o stylovou a především pohodlnou elegantní business módu pro každý den. Markéta Chlupová, Country Merchandiser s.Oliver pro ČR a SR, ve své prezentaci poukázala na bezvadné střihy a zpracování kvalitních látek. Zároveň zdůraznila: „Inspirujeme se módními trendy a nabízíme lidem skutečnou módu pro každou situaci. Naši zákazníci vyloženě neprahnou po žhavých novinkách. Jsou to normální ženy i muži, kteří hledají kvalitní, pohodlné a dobře padnoucí oblečení." Dalšími novinkami společnosti s.Oliver jsou například speciální kolekce Denim nebo Maritim. V květnu bude v obchodech k dostání limitovaná edice triček s motivy Looney Tunes, která byla navržena při příležitosti 40. výročí těchto populárních postaviček. Červnovým překvapením bude kolekce zaměřená na plážovou módu Beach.

Více informací o módní značce s.Oliver naleznete na www.soliver.cz anebo na www.facebook.com/s.Oliver.cz.


O společnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, přední módní a lifestylová firma, byla založena před více než 40 lety Berndem Freierem, který v roce 1969 v německém městě Würzburg otevřel první maloobchodní prodejnu „Sir Oliver" o rozloze 25 m2. V Německu firma sídlí dodnes, centrála s.Oliver se nachází ve městě Rottendorf. Během několika desítek let se firma stala jedním z předních módních výrobců působících nejen v Německu, ale i po celé Evropě.

Módní a především také lifestylová značka s.Oliver pro ženy i muže zahrnuje celkem 10 segmentů a výrobních řad, počínaje dětmi inspirovanou řadou s.Oliver Junior a konče prémiovou řadou s.Oliver Selection. Kromě vlastní značky firma nabízí také 11 lifestylových řad s produkty od licenčních partnerů. V ČR se setkáme s produktovými řadami: QS by s.Oliver, odvážnou a spontánní módou pro mladé, s.Oliver Casual, sportovně elegantní módou s vysokým komfortem nošení, doplňky s.Oliver Accessories a od března 2011 nově také s řadou s.Oliver Selection, elegantní a zároveň pohodlnou business módou.

Prostřednictvím 183 vlastních prodejen, 312 partnerských prodejen, 2.347 obchodů a 2.642 prodejních ploch firma působí ve 30 zemích světa. Každoročně rostoucí obrat firmy se 6.470 zaměstnanci, z toho 4.670 pouze v Německu, vyšplhal mezi roky 2008 a 2009 na 1,16 miliard Eur. Od srpna 2006 značku s.Oliver mediálně podporovala po dobu téměř dvou let zpěvačka Anastacia. V roce 2009 byla v ČR, po distribuci značky prostřednictvím franšízy, založena samostatná pobočka s.Oliver CZ s.r.o. spadající přímo pod německou centrálu. Kromě 12 vlastních prodejen pořídíte výrobky s.Oliver ve více než 30 partnerských obchodech po celé ČR.
www.soliver.com a www.facebook.com/s.Oliver.cz

(tz)