image002Společnost DS Automobiles se spojila s českou značkou Silky Gang, která se zabývá autorskou tvorbou limitovaných hedvábných kolekcí šátků, šperků a kožených doplňků. Obě značky propojuje láska k řemeslné výrobě, designérské tvorbě a prémiové kvalitě.

Šátková hedvábná kolekce „Bon Voyage“ je inspirovaná značkou DS, jejímž mottem je Travelling is an Art. V rámci této spolupráce bylo vyrobeno pouze 50 kusů šátků o rozměru 90 x 90 cm. Zájemci si šátky mohou prohlédnout v pražském showroomu DS STORE na Černém mostě.

Originální autorskou ilustraci vytvořila Martina Karafiátová, zakladatelka značky Silky Gang ve spolupráci s ilustrátorkou Dominikou Režovou. Koncept vychází z motta francouzské značky DS Automobiles, kterým je umění cestovat. Motiv zobrazuje cestovní kufřík s etiketami představujícími zážitky jako je pobyt na pobřeží Cote d´Azur, svět Formule E, večírky v Cannes, procházky Paříží. Nechybí ani ikonický vůz DS 19 z dílny designéra Flaminia Bertoniho. Povrch kufříku zdobí malé pyramidky odkazující na techniku gilošování používanou v interiérech vozů DS Automobiles. Stylizované logo DS v pruzích uprostřed ilustrace vytváří vzor připomínající otisk pneumatik. Použitá barevnost modrých odstínů symbolizuje volnost a svobodu, červená barva pak vášeň a dobrodružství. To vše v sobě skrývá značka DS Automobiles pro utvoření jedinečných a originálních zážitků z cestování. Šátkový vzor je natištěn na luxusním hedvábném twillu v bio kvalitě. Ručně rolované okraje šátku jsou symbolem dokonalého zpracování do posledního detailu.

Fotografická kampaň se uskutečnila v jedinečném prostředí Expo 58 na pražské Letné, s modelkou a blogerkou Lucií Van Koten. Autorem konceptu je Martina Karafiátová, fotografem Robert Tichý. Fotografie jsou ke stažení zde.

„Spolupráce se značkou Silky Gang si velmi vážíme, výsledek je úchvatný a věříme, že tento rafinovaný doplněk ještě více podtrhne vytříbený styl našich zákazníků na jejich cestách. Chceme přinášet příznivcům značky vždy něco navíc a podpořit tak jejich touhu po jedinečnosti. Luxusní šátek Bon Voyage může nyní získat náš zákazník v ČR, který se rozhodne pro pořízení vozu DS v nejnovější limitované kolekci Antoine de Saint Exupéry,“ Martina Bedrnová, ředitelka DS Automobiles v ČR

„Tvorba šátkového motivu pro značku DS Automobiles byla pro mě výzva. Dlouho jsem hledala ten správný klíč, jak vyjádřit ducha značky DS, přidat špetku francouzské lehkosti, vtipu i šarmu. Motiv cestovního kufříku se ukázal tou správnou cestou. A výtvarný styl ilustrátorky Dominiky Režové dobrou volbou. Značka DS byla navíc skvělým klientem, který nám dal v tvorbě zcela volnou ruku, a tak mohl vzniknout šátkový vzor, který splňuje ve všech ohledech naše „hedvábné“ standardy Silky Gang,“ Martina Karafiátová, designérka a zakladatelka značky Silky Gang

(tz)