Společnost dm zlevňuje. Novým nastavením dlouhodobých cen reaguje na postupnou stabilizaci trhu, pokles cen energií a dalších vstupních nákladů. Zlevňování se od května dotklo bezmála 2 000 produktů jak privátních dm značek, tak i značkových produktů. Jedná se přibližně o 12 % celého sortimentu.
Nastavení cenové stability v reakci na vývoj trhu
Vysoké ceny energií a krize na trhu vedly v posledních letech ke zvýšení cen spotřebního zboží. „Stejně jako ostatní hráči na trhu jsme dopady této dynamiky plně pocítili. Nicméně jsme se v maximální možné míře snažili dlouhodobě investovat do cenové stability z vlastních zdrojů. K přenesení zátěže na zákazníky jsme přistupovali jen omezeně,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. Jelikož se situace postupně začíná stabilizovat, reaguje společnost dm investicí do cen a zlevňováním produktů s cílem ulevit zákazníkům.
Snížení ceny u více než 12 % celého sortimentu
K postupnému snižování cen docházelo již od začátku roku 2023. V květnu přistoupila společnost dm k razantnímu snížení cen, kdy ve dvou vlnách přecenila více než 700 značkových produktů. V červnu společnost dm dále zlevňovala. K 5. červnu snížila ceny u více než 1 000 značkových produktů a k 21. červnu u více než 200 produktů privátních značek.
Snižování cen se tak od května dotklo celkem 1 949 produktů napříč stálým sortimentem dm včetně těch nejprodejnějších produktů, jako jsou sprchové gely, mýdla, opalovací přípravky, deodoranty, čističe, prostředky na mytí nádobí, prací prostředky, dětské pleny, dětská kosmetika nebo třeba dětská výživa. V souladu s cenovou strategií společnosti se však nejedná o jednodenní nebo týdenní krátkodobou akční nabídku. Každé snížení cen je v dm platné minimálně pro dobu čtyř měsíců a zákazníkům tak přináší jistotu cenové stability, aby si mohli své nákupy naplánovat a zboží pořídit v době, kdy ho skutečně potřebují. Díky tomu šetří nejen svým časem, ale i penězi.
(tz)