Společnost dm drogerie markt uspěla se svými produkty ze sortimentu péče o dítě v anketě MAMAvolba 2023 hned ve 13 kategoriích. Zvítězila například v oblasti dětské výživy, v oblasti přebalování (ubrousky i jednorázové plenky) či hraček pro nejmenší. Další ocenění získala také v péči o dětský chrup či v kategorii dudlíků. V anketě, která probíhala od 18. dubna do 9. května, rozdali rodiče více než 42 tisíc hlasů.
„Víme, že rodiče vždy chtějí pro své děti to nejlepší, ať už se jedná o lásku, péči nebo výživu. O to více si vážíme úspěchu v anketě MAMAvolba 2023, kde naše dm produkty opět získaly skvělé umístění napříč celým spektrem sortimentu péče o dítě. Je to pro nás jednoznačný signál, že jdeme správným směrem a máme skutečně radost z toho, že dětem i rodičům naše produkty vyhovují. Úspěch nicméně vnímáme také jako závazek, který nás motivuje k dalšímu zdokonalování a inovacím v oblasti dětského sortimentu,“ uvedl Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.