Česká kosmetika LOBEY odstartovala kampaň ke Dni matek, kterou postavila na přirovnáních. Jedno z nich ukazuje, že za 426 hodin, které matka stráví ročně kojením, objedete autem svět. Cílem je poukázat, kolik času věnují matky dětem, a jak málo jim ho zůstává pro sebe. Součástí kampaně je možnost darovat letos ke Dni matek čas.
"Během dubna námi oslovené matky měřily, kolik času zabere kojení nebo přebalování. Rozpovídaly se i o tom, k čemu by darovaný čas využily. Chtěli jsme ukázat, že ten objem hodin je nepředstavitelný, a předat vzkaz, že matka občas ocení pár hodin volna víc než květinu," uvedla Aneta Krikelová, Senior Marketing Expert LOBEY.
Na webu LOBEY vznikly dvě stránky – na jedné si ženy spočítají, kolik hodin ročně pečují o dítě, a zjistí, kam lze za ten čas dojít pěšky. Druhá stránka umožňuje stáhnout poukaz na čas a matku jím obdarovat.
(tz)