Jaro bude v dm drogerii barevné. Nová kampaň volá po radosti ze života a odvážném stylingu.
Svět zůstává barevný. Tak zní motto právě spuštěné jarní beauty kampaně společnosti dm, která potrvá od března do května tohoto roku. Skrze barvy, které jsou hlavním symbolem celé myšlenky, chce dm povzbudit k radosti ze života, odvaze zkoušet nové trendy a budování zdravého sebevědomí.
Sebevědomé tóny podpoří vnitřní i vnější krásu
V rámci aktuální kampaně společnosti dm se každý měsíc zbarví veškeré vizuály v prodejnách, v online shopu dm.cz i v aplikaci Moje dm do jedné konkrétní barvy. Březen patří odstínu crystal rose, duben barvě titanite green a květen pak zakončí iced mango. „Chceme touto cestou připomenout, že pochmurně šedých událostí bylo dost. Svět je plný krásných událostí a příležitostí. Barvy proto vnímáme v symbolické rovině jako vyjádření radosti ze života. Rádi bychom touto cestou inspirovali ostatní k tomu, aby se odhodlali objevovat nové věci, odlišný styling. Chceme povzbudit jejich odvahu jít naproti barevným trendům,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm, s tím, že ačkoliv se jedná o kampaň zaměřenou na krásu, nejde primárně o zkrášlování vzhledu kvůli ostatním. Kampaň se soustředí na formování vlastního sebevědomí a obecně podporuje vnitřní krásu.
Nechybí ani barva roku
Volba odstínů pro kampaň nebyla náhodná. Skladba tónů pracuje s barevnou symbolikou, která má za cíl podpořit optimismus a nastartovat životní energii. Růžová je totiž atributem jemnosti, ženskosti, něhy a vyšších citů v lásce. Zelené tóny se již tradičně pojí s přírodou, harmonií, životem a obvykle znamenají nový začátek a obnovu. Žlutá je pak barvou slunce a světla, symbolizuje tedy život a naději, má schopnost zahnat smutek a melancholii.
„V březnu růžovou bonusově doplní také produkty inspirované odvážnou a pulzující barvou roku viva magenta. Odstín karmínově růžové barvy totiž vyjadřuje elán, vášeň a silnou energii,“ vysvětluje Peroutka.
www.dm.cz
www.facebook.com/dm.cesko
(tz)