Aby si mohli zákazníci drogerie dm své nákupy předem promyslet, garantuje společnost dm u veškerého sortimentu dlouhodobé ceny. Produkty totiž změní cenu vždy minimálně na čtyři měsíce. Zákazníci ušetří nejen peníze, ale také čas, jelikož nemusejí pokaždé hledat akční nabídky a srovnávat ceny.
Pilířem cenové strategie společnosti dm drogerie markt je garance dm dlouhodobých cen. Zákazníci tak mají jistotu, že zvolené produkty pořídí vždy výhodně a v momentě, kdy je skutečně potřebují. „Zákazník v nás může mít důvěru, že mu nabízíme produkty za výhodné ceny, které garantujeme minimálně po dobu čtyř měsíců. Přinášíme tím zákazníkům jistotu cenové stability, aby si mohli naplánovat své nákupy a zboží pořídit v době, kdy ho skutečně potřebují. Šetří tak nejen svým časem, ale i penězi,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. „Taková byla i zásada Götze W. Wernera, zakladatele společnosti dm. Řídíme se jí dodnes,“ doplňuje.
Sleva trvá v dm drogerii minimálně čtyři měsíce
V drogerii dm přitom zůstávají ceny snížené minimálně po dobu čtyř měsíců. Zákazníci tedy nemusejí nakupovat své oblíbené produkty do zásoby a hnát se za slevami. Naopak je zakoupí pohodlně tehdy, kdy potřebují, a v čase, který se jim hodí.
Podle průzkumu společnosti dm, který realizovala agentura STEM/MARK v roce 2020, totiž 64 procent českých žen v akcích často nakoupí i zboží, které sice obvykle používají, v daný moment je ale nepotřebují. Celá čtvrtina žen pak ve slevách nakupuje i zboží, které běžně nepoužívá a jediným motivem k jeho nákupu je právě sleva.
Garance dlouhodobých cen se v dm týká celého sortimentu a je dostupná pro všechny, kteří v oblíbené drogerii nakupují. K jejímu využití totiž nejsou potřeba věrnostní karty ani slevové kupony. Za stejnou cenu potom lidé pořídí své oblíbené produkty jak v prodejnách, tak na online shopu dm i v aplikaci Moje dm. „Naše strategie dlouhodobých cen prohlubuje důvěru mezi námi a zákazníkem. Díky tomu patří dm mezi nejúspěšnější značky na trhu,“ dodává Peroutka.
Mnoho zákazníků se do dm vrací i díky oblíbeným privátním značkám. Skoro každý druhý produkt v nákupním košíku zákazníků pochází z řad dm značek. Zákazníci mohou vybírat z více než 4 600 produktů od celkem 32 dm značek, které nabízejí skvělý poměr mezi kvalitou a cenou.
Společnost dm oceňuje loajalitu a věrnost zákazníků, a proto nabízí věrnostní program dm active beauty, v němž je v současné době registrováno více než 2,4 milionu zákazníků, kteří za posledních 12 měsíců při nákupu alespoň 1× použili kartu. Registrace v programu a aktivní využívání aplikace Moje dm představuje pro zákazníky výhodu. Body nasbírané za provedené nákupy mohou proměnit ve slevu na celý nákup. Díky exkluzivním eKuponům v aplikaci Moje dm mohou sbírat body ještě rychleji, a tím častěji využívat možnosti slevy na nákup.
(tz)