Nakoupit dárky pro své nejbližší a zároveň pomoci dobré věci mohou zákazníci společnosti dm již v pátek 25. listopadu. V dm drogerii se totiž bude konat již pátý ročník dobročinné iniciativy Giving Friday. Pět procent z obratu uskutečněného daného dne poté společnost věnuje lidem ohroženým chudobou.
Čtvrtý pátek v listopadu již tradičně patří nákupní akci Black Friday. Zatímco se ve většině obchodů po celém světě rozhoří slevové šílenství, dm drogerie v tento den podpoří dobrou věc. „Společnost dm drogerie markt věnuje pět procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám ohroženým chudobou. Právě těch se totiž v blízké době nejvíce dotknou rostoucí ceny energií, služeb i zboží. Doufáme, že jim náš finanční příspěvek pomůže toto těžké období překonat,“ zdůrazňuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Zákazníci se do iniciativy mohou zapojit nákupem v kamenných prodejnách dm, ale také na dm online shopu a v aplikaci Moje dm. Minulý rok se takto společnosti dm podařilo vybrat 3,3 milionu korun, které putovaly na pomoc obětem domácího násilí. „Celkem jsme díky této dobročinné iniciativě za pět let poskytli již přes deset milionů korun,“ říká Peroutka.
Charitativní dar navýší výtěžek z prodeje NFT obrazů
Darované peníze společnost dm navýší ještě o výtěžek z prodeje unikátní NFT kolekce Múzy Inspirace. Prodej virtuálních obrazů, zapsaných v technologii blockchain, se pro veřejnost spustí ve stejný den, tedy 25. listopadu, online na www.dm-muzy.cz. V předvečer Giving Friday se navíc budou dražit také vytvořené ilustrace. Vydražená částka rovněž poputuje na pomoc lidem v tíživé životní situaci.
NFT projekt vznikl v rámci celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Patří přitom k její závěrečné fázi, která vybízí k laskavosti a solidaritě – stejně jako iniciativa Giving Friday, která je protipólem Black Friday, dne plného slev.
Společnost dm se však do slevových akcí nezapojuje ani jiné dny v roce. „Naším cílem je nabízet zákazníkům výhodné ceny vždy. Proto se držíme strategie dlouhodobých cen, při které neměníme cenu minimálně čtyři měsíce. Zákazníci tak nejsou ovlivněni slevovými pobídkami, neběhají po slevách v různých obchodech a nakupují produkty, které zrovna potřebují. To ostatně přispívá i k trvale udržitelnému nákupnímu chování,“ vysvětluje Peroutka.
(tz)