Ústřední motto letošního 17. ročníku Retail Summitu zní: „Jak přežít? Inovovat!". Společnost 3M má inovace hluboce zakořeněné ve svých genech a může se pochlubit více než stoletou historií silné podpory výzkumu a vývoje. Je proto logické, že 3M Česko přijalo nabídku organizátorů Retail Summitu stát se inovačním partnerem konference a předvést účastníkům, jaká důmyslná řešení může v retailu nabídnout.
Na stánku 3M budou prezentovány nejnovější trendy v oblasti projekce. Jde např. o 2D hostesku, jejíchž služeb již s úspěchem využila v prostředí supermarketu společnost Plzeňský Prazdroj a.s.. Představí se také zbrusu nová řada kapesních projektorů pyšnících se výrazně zvýšenou svítivostí a konektivitou na bázi Wi-Fi.
Velký prostor dostane v rámci Retail Summitu i unikátní softwarová aplikace, tzv. Visual Attention Software, zkráceně VAS. O co jde? Fotografie, grafiku, koncepty obalů či rozvržení výrobků v policích supermarketu lze nahrát na web a otestovat v různém kontextu a umístění. VAS tento materiál rychle zanalyzuje a odhadne, na které vizuální prvky se lidé spíše zaměří a kterých si naopak téměř nepovšimnou.
Služeb společnosti 3M využijí sami organizátoři konference, když většina grafických prvků použitých pro usnadnění orientace či jen pro zpříjemnění prostředí, v němž se návštěvníci Retail Summitu budou pohybovat, bude vyrobena právě z 3M materiálů. Účastníci, kteří se zapojí do soutěže v rámci konference, pak budou mít možnost vyhrát zlatý privátní filtr na notebook, další inovativní řešení od společnosti 3M.
Datum konání Retail Summitu: 1. - 2. února 2011
Místo konání Retail Summitu: TOP Hotel Praha
http://retail-summit.retailinfo.cz/
www.3m.cz
O společnosti 3M
Společnost 3M je vysoce inovativní výrobní společností působící v řadě oblastí. V jejím portfoliu je na padesát tisíc výrobků, které nacházejí využití nejenom v průmyslu, zdravotnictví, stavebnictví nebo elektroinstalacích, ale i v domácnostech. Vynalezli nejenom oblíbené Post-it papírky, ale třeba i první kapesní projektor na světě. Ačkoli je využití jednotlivých produktů zcela odlišné, všechny spojuje jedna vlastnost: ve svém odvětví vždy představují inovativní produkt, který kromě důmyslnosti dbá i na ekologii, bezpečnost a zdraví lidí.
Mezi hodnoty 3M patří serióznost a poctivost, uspokojování zákazníků inovativními řešeními, respekt k přírodě a respekt k zaměstnancům, zákazníkům i dodavatelům. 3M se stala jednou z prvních výrobních společností, která se v roce 1975 začala zajímat o aktivní řešení ekologických otázek. Program 3M Pollution Prevention Pays za 30 let svého fungování zabránil vzniku více jak 1 315 431.37 tun zplodin. Cílem 3M je neustále podporovat udržitelný rozvoj, který vnímá jako symbiózu trvalého ekonomického růstu, sociální odpovědnosti a ochrany životního prostředí.
3M je v otázce sociální odpovědnosti aktivní nejenom globálně, ale i přímo v lokalitách, kde působí. V Čechách 3M podporuje Zdravotního klauna, hnutí Brontosaurus a další akce, jichž je jednorázovým sponzorem.
3M v číslech
• Celosvětový prodej: 23, 123 milliard USD
• Mezinárodní prodeje (mimo USA): 14,614 milliardy USD (63 % celkového objemu prodeje)
• Ve Spojených státech 28 poboček
• Zastoupení ve více než 65 zemích - 35 poboček s výrobními závody, 35 laboratoří
• Výrobky 3M se prodávají ve 200 zemích světa
• Více než 75 000 zaměstnanců celosvětově - tým 6 700 výzkumníků, z toho 3 400 v USA
• 145 výrobních závodů po celém světě
• 169 míst s obchodním zastoupením po celém světě
3M v České republice
• Prodeje v roce 2008: 1, 145 miliard Kč
• 100 zaměstnanců
Sídlo obchodního zastoupení v Praze
(tz)