U příležitosti 25. výročí vstupu na český trh spustilo PENNY kampaň s Michalem Davidem. Jejím základem jsou jeho největší hity jako například Nonstop, To se oslaví, Pár přátel stačí mít, Nenapovídej, Céčka, a další. Od 24. února kampaň startuje na sociálních sítích, televizní diváci se dočkají od 1. března.
PENNY si v letošním roce připomíná 25 let působení na českém trhu, na kterém je známo nabídkou kvalitních produktů za nejvýhodnější ceny. K tomuto výročí pak připravilo kampaň, která hudební formou oslavuje „cenové hity“. Základem kampaně je jeden z největších hitů Michala Davida, který ovšem dostal pro tuto příležitost zcela nový text a ústřední píseň tak nese nový název Kompot. „V PENNY se snažíme dělat věci neotřele, originálně, a zároveň oslovovat co nejširší veřejnost. Už v loňském roce se doslova fenoménem stalo pravidelné kroužkování s paní Bohdalovou. Proto i komunikační kampaň k tak významné události, jakou je pětadvacáté výročí, jsme pojali tak, aby byla vtipná, měla virální potenciál a dokázala vyvolat zájem,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.
Natáčení spotů kampaně probíhalo v polovině února na prodejně v Horních Počernicích. „Nechceme vzpomínat na to, co bylo, a topit se v nostalgii, ale hledali jsme osobnost, která dokáže propojit generace. Michal David je hitmaker, kterého znají staří i mladí. Jeho písničky jsou bez diskuse hity a zná je každý. Toto spojení se tedy přímo nabízelo. Jsme přesvědčeni o tom, že volba Michala Davida a celkové pojetí reklamy bylo správnou volbou. Připravili jsme kampaň postavenou na jeho největších hitech, a doufám, že se nám ji podařilo vtipně propojit s tím, co lidem nabízíme my: cenové hity,“ dodává Vít Vojtěch.
Cenovými hity provází známá tvář české pop music – Michal David. Ten se v roli pokladního snaží zachránit situaci, kdy si zákaznice až u pokladny vzpomene, že zapomněla koupit kompot. Díky Michalovi Davidovi se pak z běžné všednodenní scény stává show a do rytmu jeho slavného hitu se postupně zapojí celý obchod, včetně samotné zákaznice či prodavačů.
Samotnou kampaň tvoří základní 40sekundová verze reklamního spotu s ústřední melodií písně Kompot. Tu pak doplňuje dalších devět hudebních minipříběhů. Michal David v nich pak ztvárnil hned několik rolí: „Točilo se během dvou nocí vždy od sedmi večer do sedmi do rána, protože jsme potřebovali zavřenou prodejnu. Musím říct, že ta parta byla úžasná, i když nad ránem už to bylo náročné pro všechny. Nejsem herec, jsem muzikant, takže pro mě to byla nová zkušenost proměňovat se během pár minut ze zpěváka na ochranku nebo pejskaře. A myslím, že jako zákazníka s knírem, mě málokdo pozná… Každopádně, když jsem viděl finální verzi celého, tak trochu i muzikálového, ztvárnění, téhle reklamy, musím říct, že ten nápad je skvělý a jsem přesvědčen, že si tuhle písničku budou lidi zpívat tak, jako si zpívali originál.“
PENNY vstoupilo na český trh v roce 1997, kdy otevřelo svoji první prodejnu v Plzni na ulici Gerská. Za tu dobu dosáhlo na 400 prodejen po celé zemi a je největším řetězcem u nás. „Jdeme stále vpřed, přesto jsme chtěli nějak připomenout, že jsme tady už čtvrtstoletí. Miluji českou hudbu a české interprety. To, že se nám podařilo oslovit Michala Davida, který je českým hitmakerem, když napsal desítky písniček, které zná doslova každý, je pro nás skvělá věc. Je to osobnost, která dokázala a dokáže propojovat generace. Věřím, že se nám podaří lidi pobavit i rozesmát,“ říká Jens Krieger, generální ředitel PENNY.
Nová kampaň PENNY je připravena pro TV, on-line a sociální média, tisk, instore i kina. Na sociálních sítích startuje ve čtvrtek 24. února. Televizní diváci ji poprvé uvidí v úterý 1. března, a to na všech televizních kanálech.
Název kampaně: 25 let PENNY
Kreativní agentura: Wilhelm Kinga
Mediální agentura: PHD Media
PR agentura: CCL
Produkční agentura: AD Kolektiv
Režie (u spotů): Daniel Růžička
Account director: Adéla Hýsková
ODKAZ NA VIDEO: https://youtu.be/wAVb2SFGqTM
(tz)