Vůně čerstvé kávy, stylová móda pro celou rodinu a inspirativní nápady pro domov, díky nimž je každý den o něco krásnější - to Tchibo v České republice nabízí už 30 let. Tchibo vstoupilo na tehdejší československý trh v roce 1991 a převzalo Balírny obchodu Jihlava. S tím přišla v širším měřítku na náš trh i káva Tchibo, která do té doby byla dostupná ve svém typickém modrém balení pouze v prodejnách Tuzex.
Od té doby se firma dokázala vyšvihnout na čelo kávového trhu i mezi klíčové prodejce spotřebního zboží. V roce 2004 byl otevřen první kamenný obchod v OC Avion v Brně a začaly přibývat i prodejní koutky v obchodních řetězcích. V roce 2008 pak byl spuštěn e-shop, který zpřístupnil nabídku zákazníkům po celé republice.
Dnes Tchibo provozuje 45 vlastních obchodů a 167 prodejních koutků v obchodních řetězcích a ročně má obrat přes tři miliardy korun. Za dobu 30 let na trhu firma vybudovala plnohodnotný multikanálový systém prodeje, který zahrnuje prodej kávy v široké maloobchodní síti moderního i tradičního trhu, vlastní kamenné prodejny, internetový obchod i prodejní koutky ve vybraných obchodních řetězcích. Díky tomuto unikátnímu obchodnímu modelu dokázala dobře zvládnout i nedávné nelehké období.
Jako poděkování za přízeň zákazníků je pro ně v následujících třech měsících připraveno 3 x 30 dní nejrůznějších výhod, dárků a slev, díky kterým si nakupování v Tchibo užijí ještě více. Speciální akce naleznou jak v kamenných prodejnách, tak při nákupu z pohodlí domova v e-shopu. Výročí tento týden startuje s plošnou akcí 3x více Věrnostních zrnek pro držitele TchiboCard a speciální nabídkou zákusku na kávovém baru. Od příštího týdne se pak v obchodech naplno rozjede nabídka nových RTD (tj. ready to drink) ledových káv, limitované edice Tchibo Barista z Kolumbie a rozdávání látkových tašek jako dárku k nákupu nad 399 Kč. E-shop se připojí s 30% slevou na vybrané spotřební zboží.
Souhrnné informace k historii a zajímavosti z působení firmy na českém trhu jsou dostupné na speciální microsite e-shopu na adrese www.tchibo.cz/30-let-Tchibo. Připomenout si například můžete některé dnes již neexistující typy káv, které se za těch 30 let objevily v nabídce, oblíbené televizní reklamy z nedávné i starší minulosti nebo zhlédnout narozeninové video, ve kterém firmě přejí její zaměstnanci, zákazníci i známé osobnosti, které v minulosti s Tchibo spolupracovali.
Kampaň ke 30 letům na trhu je plánována jako 360° napříč prodejními kanály i kategoriemi zboží. Prezentována bude ve vlastních médiích firmy jako je týdenní magazín, on-line newslettery, speciální microsite v e-shopu, posty na firemním FB a Instagramu, články na blogu a plánován je i speciální direct mail na členy věrnostního programu TchiboCard. Zároveň se bude informace o výročí firmy komunikovat i v externích médiích, např. jako součást aktuálních TV spotů, v radiových spotech obchodních center, v letácích obchodních partnerů, v rámci digitální kampaně i formou PR.
(tz)