K dobré pohodě patří pro mnohé z lidí chutná káva. Mnozí se však už dávno odmítají spokojit s hrnkem turka nebo instantní kávy, ale rádi sáhnou po šálku doplněném mléčnou specialitkou. Těm vyšla nyní vstříc společnost Tchibo. Představila nový plně automatický kapslový kávovar Cafissimo milk s integrovaným zásobníkem na čerstvé mléko. Stisknutím jediného tlačítka dokáže připravit mléčné speciality jako je cappuccino, latte macchiato nebo samotnou hustou pěnu z čerstvého mléka. Stejně snadno nachystá i espresso, caffè crema a překapávanou kávu. V příjemném pohodlí svého domova si tak zákazník užije požitek z téměř tak dobré kávy, jako by ji připravil profesionál. Kapslový kávovar Cafissimo milk nyní zakoupíte za 3 499 Kč v e-shopu tchibo.cz.
Nový kávovar je kompaktní a spojuje výhody všech zatím nabízených kávovarů z řady Tchibo Cafissimo. Jeho zajímavý retro vzhled doplňuje maximální praktičnost a intuitivní obsluha. Odnímatelný podstavec umožňuje volit velikost šálku na kávu až do výšky 13,5 cm. Kávovar zároveň akceptuje individuální požadavky na množství mléka i vody, a to od 30 do 250 ml. Zásobník na mléko má objem 400 ml a s nespotřebovaným mlékem ho lze dát do lednice. Praktická je i samočisticí funkce kávovaru, tedy integrované proplachování, dále automatická signalizace potřeby odvápnění, automatické vypnutí po devíti minutách a v neposlední řadě zásobník až na šest použitých kaplí.
„Zákazníci na našich kávovarech oceňují především jejich praktičnost a trendy design. Novinka Cafissimo milk přesně reaguje na jejich požadavky v podobě snadné obsluhy a stylového provedení. Díky patentovanému systému tří tlaků si každý připraví zvolený druh kávy pod optimálním tlakem, takže si v pohodlí domova vychutná téměř stejně výborný šálek kávy jako od zkušeného baristy. Oblíbená především u dětí je rovněž samotná mléčná pěna, kterou kávovar připravuje krémovou a hustou,“ přiblížila novinku Eva Kotýnková, Corporate Communications Manager společnosti Tchibo Praha.
Návrháři se u kávovaru Cafissimo milk nechali inspirovat populárním retro stylem a pro jeho představení zvolili černou a bílou barvu, která najde uplatnění v kuchyních různých designů.
Bohatý výběr kapslí Tchibo láká k vyzkoušení nových kávových specialit. Káva v kapslích pochází z trvale udržitelné produkce, která je zárukou ochrany životního prostředí i práv pěstitelů na spravedlivý výdělek. Milovníci kávy si tak mohou vychutnat svůj oblíbený nápoj v té nejvyšší kvalitě a s dobrým pocitem, že myslí na budoucnost planety.
Od 15. března do 4. dubna probíhá cenová promo akce, kdy bude možné kávovar pořídit za 2 499 Kč a získat 20 kapslí limitované ochucené edice zdarma. Tuto velikonoční akci doplní hlavní marketingová podpora, která k představení nového produktu využije externí i interní kanály. Z vlastních marketingových nástrojů firma ke komunikaci využije média jako je newsletter, bannery, informace na stránkách e-shopu tchibo.cz a inzerci v týdenním tištěném magazínu Tchibo. Všichni věří, že již brzy bude také možné vystavit kávovar i v kamenných obchodech společně s POS materiály.
(tz)