FOTO 1.jpg
Rok se sešel s rokem a jsme hrdí na to, že vám můžeme představit letošní kampaň plyšových hraček a že můžeme začít zvát naše zákazníky, aby nám pomohli s podporou projektu organizací UNICEF a Save the Children. Za každou plyšovou hračku prodanou od 1. listopadu do 23. prosince v obchodních domech IKEA věnuje Sociální iniciativa IKEA jedno euro na projekty organizace UNICEF na podporu vzdělání dětí, které jsou nejvíce znevýhodněné.

Tato iniciativa přinesla od roku 2003 celkem 23,8 milionů eur a pomohla osmi milionům dětí na celém světě. Dětské vzdělání leží obchodním domům i zákazníkům společnosti IKEA rok od roku stále více na srdci. Důkazem jsou fantastické výsledky českých obchodních domů. Černý Most se dokonce umístil na druhém místě na světě. Celkový příspěvek České republiky na tyto aktivity činil celých 4 531 575 Kč. Kampaň dosáhla rekordních čísel nejen v naší zemi a celosvětově vynesla zhruba 7 milionů eur určených na kvalitní vzdělání pro potřebné děti. Celosvětovým cílem pro tuto sezónu je vybrat spolu se zákazníky IKEA 10 milionů eur.

IKEA je přesvědčena o tom, že všechny děti by měly mít přístup ke kvalitnímu vzdělání. 72 milionům z nich je však toto právo odpíráno. Projekty organizace UNICEF usilují o zlepšení výuky pro nejvíce znevýhodněné děti. Vycházejí přitom z úvahy, že vzdělání je jednou z nejlepších investic, protože vytváří příležitosti s pozitivním dopadem na celé budoucí generace.

Jedno euro stačí k zakoupení knih a pastelek pro pět dětí. S více než 300 obchodními domy IKEA a miliony zákazníků, kteří se do této iniciativy na podporu dětského vzdělání zapojí, můžeme proto dosáhnout skutečné změny!

O sociální iniciativě společnosti IKEA
Společnost IKEA je přesvědčena, že domov je nejdůležitějším místem na světě a děti jsou těmi nejdůležitějšími bytostmi. Posláním Sociální iniciativy IKEA je zlepšovat životní možnosti dětí a žen, a dosáhnout tak podstatných a trvalých změn k lepšímu. Spolupracujeme s organizacemi UNICEF, Save the Children a UNDP, spolu se kterými bojujeme za právo každého dítěte na zdravé a bezpečné dětství s přístupem ke kvalitnímu vzdělání. Společně také pomáháme posilovat práva žen. Současné projekty Sociální iniciativy společnosti IKEA přinášejí užitek zhruba 100 milionům dětí. Od roku 2003 vynesly každoroční kampaně prodeje plyšových hraček celkem 23,8 milionů eur a pomohla osmi milionům dětí v nouzi.

O společnosti IKEA
Společnost IKEA je nábytkářská společnost se švédskými kořeny, kterou v roce 1943 založil Ingvar Kamprad. Cílem společnosti je přispět k lepšímu každodenímu životu mnoha lidí. Filozofií společnosti je nabízet široký sortiment funkčního vybavení domácnosti s kvalitním designem za natolik nízké ceny, aby si je mohlo dovolit co možná nejvíce lidí. Společnost IKEA vlastní 301 obchodních domů v 36 zemích, z nichž 34 obchodních domů v 16 zemích vlastní a provozují majitelé franšíz, kteří nepatří do skupiny společnosti IKEA Group. Obchodní domy společnosti IKEA přivítají každoročně celkem 590 milionů návštěvníků. Více informací naleznete na adrese www.ikea.cz

O organizaci UNICEF
UNICEF má základnu ve více než 150 zemích, kde pomáhá dětem přežít a rozvíjet se od raného dětství po celé období dospívání. Organizace UNICEF, která je největším dodavatelem vakcín pro rozvojové země na světě, podporuje zdraví a výživu dětí, jejich přístup k nezávadné vodě a hygieně, kvalitní základní vzdělání pro všechny chlapce a dívky a ochranu dětí před násilím, zneužíváním a AIDS. Organizace UNICEF je financována výlučně z dobrovolných příspěvků jednotlivců, firem a nadací a z vládních prostředků. Více informací naleznete na adrese: www.unicef.org

(tz)