Společnost E.ON boji s koronavirem jen nepřihlíží, ale snaží se pomoci. Speciálními bylinnými balíčky pro lepší imunitu podpořila zdravotníky v prvních liniích. Poskytla část svého call centra ministerstvu zdravotnictví a polovinu svého reklamního prostoru v televizi přenechala iniciativě #nakazdemzalezi. Ta vyzývá k ohleduplnému jednání mezi lidmi, které může pomoci zpomalit růst epidemie.
„Jsem velmi rád, že když můžeme, dokážeme podat pomocnou ruku a v této nelehké době podporujeme naše zdravotnictví v boji s koronavirovou nákazou. Chceme také ukázat všem zdravotníkům, že o jejich práci víme a že si jí vážíme. Je potřeba se zase semknout a táhnout za jeden provaz,“ upozorňuje Martin Záklasník, generální ředitel E.ONu v České republice.
E.ON v tomto týdnu předal necelým pěti stovkám zdravotníků v Brně a v Českých Budějovicích speciální balíčky, které jim dodají energii a posílí tolik potřebnou imunitu. V Brně dorazilo 150 balíčků do Fakultní nemocnice u sv. Anny a stejný počet do Fakultní nemocnice Brno - Bohunice. Na jihu Čech dostali zdravotníci balíčky v Nemocnici České Budějovice.
„Už na jaře od nás dostávali zdravotníci do nemocnic jídlo, které jsme jim distribuovali společně s aplikací Nesnězeno. Teď, kdy je situace ještě horší, nechceme jen přihlížet, ale touto cestou lékaře a zdravotní sestřičky znovu povzbudit v jejich práci,“ upozorňuje Vladimíra Gláserová z marketingu společnosti E.ON. Zdravý obsah balíčků dodala firma Sonnentor, vítěz letošního ročníku E.ON Energy Globe v kategorii Firma. E.ON se v podobných případech vždy snaží smysluplně zapojit účastníky této ekologické soutěže, která letos měla už 12. ročník.
Balíčky pro zdravotníky nejsou jedinou pomocí E.ONu našemu zdravotnictví. Už od 19. října vyčlenila firma 33 operátorů svého call centra, kteří Ministerstvu zdravotnictví České republiky pomáhají s obsluhou linky 1221. Na té veřejnosti radí, jak postupovat v současné situaci každý všední den vždy v desetičlenných týmech.
Na jaře poskytl E.ON část svého mediálního prostoru na televizních stanicích iniciativě #chránímtebe, která vyzývala k nošení roušek. „V těchto dnech jsme přenechali polovinu našeho reklamního prostoru na TV Prima projektu #nakazdemzalezi. Cílem této apolitické skupiny je pomoci České republice překonat krizi způsobenou koronavirem a posílit soudržnost lidí,“ vysvětlil Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace společnosti E.ON.
(tz)