12 eb 1020 1ROSSMANN ve spolupráci s reklamní agenturou DDB přichází s novým unikátním projektem ROSSMANN ženám. Jeho cílem je poskytnout podporu ženám, které kvůli současné situaci přišly o práci.

Projekt navazuje myšlenkou na stávající komunikační koncept společnosti, který se zaměřuje na péči a krásu. Díky spolupráci s portály Jobs.cz a Práce.cz může nyní ROSSMANN poskytovat péči svým zákaznicím nejen svými produkty, ale také relevantním odborným poradenstvím. „V posledních měsících přišli v Česku o práci desetitisíce lidí a z větší části jde bohužel o ženy. Projekt ROSSMANN ženám vznikl proto, že chceme být našim zákaznicím oporou a pomáhat jim toto náročné období překonat,“ přibližuje vznik kampaně Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN.

Vizuální stránka kampaně působí minimalisticky a na první pohled produktově. Ve skutečnosti však komunikuje přesný opak - tedy to, že na získání nové práce či zvládnutí pohovoru je třeba víc než jen kosmetické produkty. „Pro klienta, který má ve svém portfoliu širokou škálu kosmetiky, je to velmi odvážné gesto. Jsme rádi, že jsme ho mohli spolu s drogistickou sítí ROSSMANN uveřejnit. Chtěli jsme překvapit a zároveň jasně předat myšlenku kampaně. Je skvělé, že nejde jen o klasickou produktovou kampaň a že se značka rozhodla pro takto komplexní projekt, kterým může svým zákaznicím skutečně pomoci,“ říká o kampani Mike Tucker, creative director DDB.

Hlavní část projektu se odehrává na webových stránkách www.rossmann.cz/rossmann-zenam. Na návštěvnice webu zde čeká odborné poradenství v oblastech duševního zdraví, personálního poradenství, vzdělávání a mnoha dalších. Obsah jednotlivých kategorií vzniká také ve spolupráci se známými tvářemi různých profesních odvětví. Své příspěvky zde mají zkušené personalistky, profesionální stylistky, make-up artistky a influencerky - např. bloggerka Kristýna Dolejšová s úspěšným projektem Za normální holky, kterým povzbuzuje ženy, aby se cítily dokonalé právě takové, jaké jsou. Nový projekt ROSSMANN ženám je možné sledovat na sociálních sítích ROSSMANN či pod hashtagem #rossmannzenam.

(tz)