Přírodní zdroje a bohatství jsou po celém světě nerovnoměrně rozloženy. Přibližně 2,2 miliardy lidí nemá trvalý přístup k čisté vodě a hladem trpí více než 800 milionů obyvatel země. Tyto znepokojivé údaje nezmizely, byly jen na čas zastíněny situací kolem koronaviru. Potřeba podporovat lidi v nouzi však přetrvává, proto vstupuje do prodejen dm značka share, která jednoduchým a transparentním způsobem pomáhá těm, kteří to potřebují.
share exkluzivně v dm
Poté, co start-up share způsobil revoluci na trhu se spotřebním zbožím v Německu a Rakousku, vstupuje i na český trh. Společně s dm chce společensky odpovědná firma zajistit v příštích měsících tisícům obyvatel rozvojových zemí produkty základních životních potřeb. Jedinečnou možnost zapojit se mají i zákazníci dm. S každým produktem značky share zakoupeným v dm může kdokoliv z nás poskytnout pomoc osobě v nouzi kdekoli na světě. Jednoduše obdarováváme tím, že nakupujeme věci naší běžné spotřeby. „Myšlenka nás okamžitě nadchla, protože tento způsob pomoci je snadné přenést do každodenního života. Jedním z hlavních principů společnosti dm, který nás spojuje se značkou share, je jednat ve svém okolí vždy příkladně a společensky odpovědným způsobem. Mnoho našich zákazníků s námi tyto hodnoty sdílí, proto jim chceme dát příležitost efektivně pomáhat,“ těší se z nové spolupráce Martina Horká, jednatelka společnosti dm.
1 + 1 = share
Za každý zakoupený produkt značky share poskytne společnost spolu se svými partnery odpovídající produkt nebo službu člověku v nouzi podle zásady 1 + 1. Odpovídající pomoc přitom spočívá v darování produktu, který pomůže uspokojit stejnou základní životní potřebu jako produkt značky share. Zakoupením jednoho nápoje pomůžete zajistit pitnou vodu na jeden den, zakoupením libovolné potraviny darujete jedno hlavní jídlo a zakoupením každého hygienického produktu přispějete k distribuci mýdla v některé z rozvojových zemích. Na výběru projektů se přitom podílí např. Světový potravinový program OSN.
Pomoc bude poskytnuta i lokálně, konkrétně budou prostředky předány České federaci potravinových bank (ČFPB). „Nesmíme zapomínat, že i v Evropě existují sociální problémy. Pouze v České republice se na pomoc potravinových bank spoléhá více než 100 000 lidí. I proto jsme se rozhodli podpořit právě české potravinové banky,“ komentuje novou spolupráci Iris Braun, jedna ze zakladatelů značky share. V prvním roce na českém trhu chce share spolu s dm zprostředkovat poskytnutí 60 000 hlavních jídel potřebným v České republice. „Každá pomoc je v tuto chvíli důležitá. Jedna porce kvalitního jídla je i v České republice pro mnohé luxusem. Díky získané podpoře budeme schopni dostat potraviny k dalším stovkám a tisícům lidí,“ doplňuje Veronika Láchová, ředitelka ČFPB.
Pro zajištění transparentnosti je každý produkt share opatřen QR kódem, který informuje, kam přesně vaše pomoc dorazí. Produkty značky share jsou vyrobené z těch nejlepších surovin, 100% bio, vegan a v obalech z trvale udržitelných materiálů. Novinky jsou k dostání ve všech prodejnách dm a v online shopu dm.cz. Celkem bude na konci června 2020 v prodeji 22 produktů značky share.
(tz)