Spolupráce s firmami má různé formy, od dodávky služeb a zboží až po naplňování CSR aktivit. Právě unikátní data Bisnode pohánějí CSR aktivity mnoha českých firem. Ty tak měly možnost nahlédnout i pod pokličku činnosti organizace Zdravotní klaun. Jak? „Informace o českých společnostech svěřené Zdravotnímu klaunovi proměňují srdcaři z této dobročinné organizace ve smích a radost v dětských nemocnicích a specializovaných zařízeních,“ říká ředitelka PR Bisnode Petra Štěpánová.
Za pomoci specificky vybraných dat z databáze Bisnode představuje Zdravotní klaun svou činnost, a především její regionální specifika, konkrétním firmám po celé České republice. Mnoho z nich základní představu o činnosti Zdravotních klaunů a obrovském dopadu jejich práce má, ale zpravidla neví o hloubce a odbornosti jejich práce. Právě na základě diskuze a detailního představení činnosti Zdravotního klauna následně vzniká a rozvíjí se dlouhodobá CSR spolupráce s firmami v jednotlivých regionech. Data od Bisnode tak pohání naplňování mise Zdravotního klauna – rozdávat radost a smích tam, kde se jich nedostává. Takovým nedostatkem trpí primárně děti v nemocnicích, ale i klienti domovů pro seniory a hospiců.
Zdravotní klaun, o.p.s. je nezisková organizace, která již 18 let přináší radost a smích nemocným dětem, osamělým seniorům a dalším potřebným do 72 zařízení po celé České republice. Celkem 86 profesionálních Zdravotních klaunů ročně uskuteční téměř 4 000 klaunských návštěv a akcí, v rámci kterých dokáží rozesmát nemocné děti i s těmi nejvážnějšími diagnózami, a dokonce i ty, kterým už moc času nezbývá. Přes všechny své zázraky však na jedno sami nestačí – na určení, které firmy jsou právě ty nejvhodnější k propojení svých CSR aktivit se Zdravotním klaunem - získání nových dárců, díky kterým mohou svou činnost vykonávat. „My umíme data, Zdravotní klauni umí smích, a naše data umí pomoci tento smích bezpečně zajistit,“ dodává k tomu Petra Štěpánová z Bisnode.
„Chce-li nezisková organizace získávat nové dárce z řad firem a rozvíjet s nimi dlouhodobý vztah, potřebuje své aktivity dobře naplánovat a přesně zacílit. Pro takové zacílení je však potřeba najít výjimečného dodavatele, který s vysokou odborností data zpracovává. Společnost Bisnode nám svým odborným přístupem pomáhá oslovovat přesně specifikovanou skupinu firem, a tím nám zároveň zajistit i držení nákladů na minimální hranici. Na základě dlouhodobější spolupráce se společností Bisnode víme, že nám její kvalitní data zásadně pomáhají při zajišťování nových firemních dárců, kteří skrze práci Zdravotních klaunů přinášejí radost tam, kde se jí nedostává,“ říká ke spolupráci Kateřina Slámová Kubešová, ředitelka Zdravotního klauna.
„Jsme si vědomi, že firmy velice pečlivě volí, kam své CSR aktivity zacílí. Je nám zřejmé, že noví podporovatelé a dárci se nehledají snadno, ale také jsme si vědomi toho, jak moc můžeme být nápomocní prostřednictvím unikátních dat Zdravotnímu klaunovi. Pomáháme tedy tím, co umíme nejlépe, pomáháme našimi jedinečnými daty. S ohledem na profesionalitu Zdravotního klauna, jeho čistý štít a obrovský cíl rozesmát každého potřebného, jsme se rozhodli podpořit právě tuto neziskovou organizaci prověřenými a spolehlivými kontakty na nové potencionální dárce z řad právnických osob, které mohou oslovit a získat tak podporu své skvělé činnosti,“ uzavřela Petra Štěpánová z Bisnode.
(tz)