V pátek 29. listopadu 2019 ovládl prodejny dm už druhý ročník Giving Friday. Pod heslem „Pomoc místo slev“ tak nabídla společnost dm alternativu ke slevovému šílenství.
Black Friday a přinesla zákazníkům dobrý pocit, že svým nákupem pomohou udělat ze světa kolem nás lepší místo pro život. Společnost dm chtěla věnovat 5 % z celkového denního obratu všech prodejen a online shopu na aktivity, jejichž úkolem je posílení pouta mezi dětmi a seniory. Nakonec tak po navýšení výsledné částky přibližně 1,9 milionu o více než sto tisíc korun poputují na propojení generací rovné 2 miliony korun.
Společnost dm podpoří společné aktivity dětí a seniorů
„Jsme velice rádi, že se letos podařilo získat ještě vyšší částku, než tomu bylo minulý rok. A těší nás také reakce zákazníků, díky kterým máme jistotu, že podobné aktivity mají smysl. Také proto jsme se nakonec rozhodli výslednou částku ještě navýšit a zarovnat ji tím na 2 miliony,“ hodnotí Giving Friday Martina Horká, jednatelka společnosti dm.
Až do 26. ledna 2020 se mohou na webových stránkách www.dm.cz/giving-friday přihlašovat domovy seniorů se svými projekty na podporu propojení generací. Celkem společnost dm přispěje 70 projektům. Na každý projekt tak společnost dm věnuje přes 28 tisíc korun. Jaké projekty budou vítězné, můžete rozhodnout i vy. Více informací k hlasování najdete již začátkem února 2020 na stejném webu a také v regionálním Deníku.
Jaké projekty se mají přihlašovat
Peníze získané z letošního ročníku budou moci domovy seniorů využít na nejrůznější společné aktivity seniorů s dětmi. Ať už tedy půjde o čas společně strávený malováním, hraním divadla, zpíváním, vzájemným předčítáním nebo třeba společnými výlety či učením se od sebe navzájem. Starší děti mohou seniory doprovodit do divadla, na procházku či do kina a ti jim mohou na oplátku poutavě vyprávět příběhy z jejich dětství. „V propojení těchto dvou generací vidíme mnoho dobrého. Chceme, aby se na seniory nezapomínalo. Jsou to lidé s bohatými zkušenostmi. Věříme, že obě generaci si mají co přinést. Domovy seniorů díky tomu ožijí a stanou se místem setkávání,“ doplňuje Martina Horká.
Zákazníci mohli získat více, než jen dobrý pocit
Pro zákazníky, kteří v pátek 29. 11. přišli do některé z prodejen dm a uskutečnili zde svůj nákup, přichystala společnost dm tzv. Giving boxy, tedy speciální limitovanou edici dm boxů. K dostání byly za zvýhodněnou cenu 199 Kč, produkty v nich však měly hodnotu několikanásobně vyšší. Celkem zákazníci v průběhu pátečního dne zakoupili přes 8.000 boxů, čímž také pomohli navýšit výslednou věnovanou částku.
(tz)