Společnost Atoz marketing udělovala ve čtvrtek 7. 11. ocenění nejdůvěryhodnějším značkám na českém trhu. dm drogerie markt úspěšně navázala na úspěchy z minulých let a již popáté v řadě se může pochlubit oceněním „Nejdůvěryhodnější značka“ v kategorii „Drogerie“. Znovu tak potvrdila, že ji zákazníci vnímají jako silnou značku, které je možné důvěřovat.
V rozsáhlém celonárodním průzkumu vybíral nejdůvěryhodnější značky v několika desítkách kategoriích vzorek čtyř tisíc českých spotřebitelů. Důvěryhodné značky jsou jediným marketingovým programem na českém trhu, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. Ocenění za společnost dm převzal Jiří Peroutka, manažer komunikace, který k úspěchu dodává: „Těší nás, že již popáté se naše úsilí a dosažené výsledky pozitivně promítly i v hodnocení spotřebitelů a dokázali jsme navázat na úspěchy z let minulých. Vážíme si projevené důvěry zákazníků, která pro nás i nadále zůstává motivací, a především závazkem do budoucna.“
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 232 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3.393 spolupracovníků. V obchodním roce 2018/2019 vykázala dm v České republice obrat ve výši 10,584 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP či nejnovější SEINZ.
(tz)