ilustrativni fotografie1Společnost dm drogerie markt otevírá ve čtvrtek 11. 7. v pražské Libni v centru Galerie Harfa regenerovanou prodejnu. Nákupní centrum je dopravně snadno dostupné jak městskou hromadnou dopravou, tak osobními automobily a disponuje parkovišti, které mohou zákazníci prodejny během svého nákupu využít.

Prodejna dm v nejmodernějším designu je dostupná sedm dní v týdnu, vždy v čase 9:00 – 21:00. Prodejní plocha o rozloze 375 m2 přináší zákazníkům oblíbené dm privátní značky i značkové výrobky, které zahrnují všechny oblasti péče o zdraví a krásu. Po své modernizaci nabídne prodejna zákazníkům rozšířený sortiment v kategoriích pleťové kosmetiky, nebo výrobků pro domácnost. S výběrem produktů vždy ochotně poradí milý a vstřícný personál. Podle zelených cenovek zákazníci snadno naleznou produkty, které jsou šetrné k životnímu prostředí a přispívají k trvalé udržitelnosti. Komfort při nákupu zvyšují dm lupy, které zákazníci naleznou na nákupních vozících a které usnadní čtení malých písmen na etiketách výrobků. V prodejně je navíc pro radost dětí a pro klidné nakupování rodičů připravena hrací kostka a houpací koník. Samozřejmostí je možnost občerstvit se vodou zdarma či bezplatné wi-fi připojení, a to až na dvě hodiny denně zdarma.

Ve dnech 11. 7. – 12. 7. k příležitosti slavnostního otevření modernizované prodejny navíc zákazníci nakoupí celý svůj nákup o 20 % levněji a budou si ho moci odnést v pevné dm tašce, kterou dostanou zdarma ke svému nákupu.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 230 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.958 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,522 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP, réell´e, Stella Jones či nejnovější dm značku SEINZ.

(tz)