Společnost dm drogerie markt rozšiřuje platební možnosti v prodejnách o metodu bezkontaktní platby Apple Pay. Ta představuje jednoduchý a bezpečný způsob placení prostřednictvím zařízení, které zákazníci běžně používají. Platba je rychlá a šetří zákazníkovi čas strávený na pokladně. Apple Pay je dostupná majitelům mobilních zařízení Apple, které disponují čipem NFC pro bezkontaktní platbu. Tento způsob platby musí být také podporován vydavatelem platební karty, zpravidla bankou. Samotná platba probíhá stejně snadno jako v případě použití platebních bezkontaktních karet.
V současné době mohou zákazníci dm využívat pro svoje platby vedle platebních karet, také papírové poukázky Společnosti Sodexo, Edenred a Up, nebo dárkové karty. Hotově lze zaplatit jak v českých korunách, tak eurech. „Se zavedením Apple Pay v prodejnách dm se našim zákazníkům otevírá větší variabilita možností platby za své nákupy. Chceme, aby se u nás vždy cítili komfortně. Věříme tak, že i s touto novou platební metodou budou spokojeni,“ uzavírá Jiří Peroutka, manažer komunikace.
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 228 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3.341 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,522 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či dm značku trend IT UP.
(tz)