Pečovat o sebe jako topmodelka – pro zákaznice dm nic nemožného. dm drogerie markt a německá topmodelka Stefanie Giesinger vyvinuly v exkluzivní spolupráci novou značku pleťové péče MOЙ [MOY]. Pět produktů pro zářivou pleť je nyní dostupných ve všech 228 prodejnách stejně tak, jako v online shopu dm.

MOЙ – tak zní jméno nové značky péče o pleť, kterou společně vyvinuly německá topmodelka Stefanie Giesinger a dm drogerie markt. Název MOЙ (vyslovuj: MOY) znamená v ruštině „můj“ a odráží tak ruské kořeny modelky Stefanie a zároveň její osobní propojení se značkou, do které vložila všechny své znalosti a zkušenosti. Jako modelka cestuje Stefanie po celém světě a díky své práci s předními vizážisty se neustále učí o nových přísadách v kosmetice, které prospívají její pleti. Právě tyto poznatky byly použity při vývoji produktů její vlastní řady. Při vývoji pěti produktů spolupracovala dvaadvacetiletá influencerka úzce se společností dm a dodala svými impulzy nové značce MOЙ zcela osobní charakter.

Exkluzivně pro zákaznice dm

Modelce Stefanii Giesinger se prostřednictvím pleťové kosmetiky MOЙ splnil sen: „Mí followeři
a fanoušci se mě často ptali, jak o svou pleť pečuji a které produkty používám. Už dlouhou dobu bylo mým cílem vytvořit si vlastní řadu produktů péče o pleť. A když jsem pak byla oslovena ze strany dm, okamžitě jsem se pro tento projekt nadchla.“ Díky spolupráci se známými osobnostmi nebo strart-upy dm rozvíjí své kompetence v oblasti sortimentu dm značek a nabízí zákazníkům exkluzivní produkty
a koncepty. „Nová značka MOЙ přináší část kosmopolitního života úspěšné modelky do koupelny každé ženy a dává našim zákaznicím zcela jedinečný pocit exkluzivity,“ říká Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Pět produktů pro přirozeně zářivou pleť

Řada produktů od Stefanie se skládá z pěti veganských produktů, které jsou vhodné pro všechny typy pleti. Jejich zklidňující složky, jako je rýžový olej, kokosový olej, extrakt z papáji a kofein, pleť hýčkají
a poskytují jí optimální hydrataci. Stylové zlaté akcenty přinášejí do každodenní péče o pleť nádech luxusu. Inspiraci při vytváření MOЙ poskytly také jihokorejské beauty trendy. Pětice produktů nové značky MOЙ obsahuje čisticí gel, denní krém, pleťový koncentrát, stejně tak jako pleťovou nebo oční masku. Pro Stefanii Giesinger bylo při vývoji produktů obzvláště důležité, aby výrobky odpovídaly jejím vysokým nárokům na pleť modelky: „Moje produkty mají pleť dokonale vyčistit, připravit na nanesení make-upu a ten následně umět zase dobře odstranit. Při mé práci je líčení každodenní nezbytností, ale ve volném čase chodím nejraději zcela nenalíčená. Proto jsem kladla velký důraz na to, aby má pleť získala po odlíčení díky produktům opět svěží a zářivý vzhled a byla dostatečně hydratovaná.“ Pleťová kosmetika МОЙ patří vzhledem ke své exkluzivitě a vysoce kvalitním přísadám k prémiovému kosmetickému segmentu v dm.

Kdo je Stefanie Giesinger

S počtem 3,4 milionů followerů na instagramu patří Stefanie Giesinger k nejúspěšnějším influencerům v Německu. Rodačka z německého Kaiserslautern s ruskými kořeny se stala známou díky televizní show „Germany´s Next Topmodel“, kterou v roce 2014 vyhrála a díky které odstartovala úspěšnou kariéru modelky. V současné chvíli je tváří mezinárodní značky kabelek FURLA, předvádí pro Dolce & Gabbana, cestuje po celém světě a je k vidění na mnohých obálkách časopisů, jako např. Cosmopolitan.

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 228 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3.341 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,522 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či dm značku trend IT UP.

(tz)