Lifestylový web Patalie.cz skupiny AXA a Creative Dock, technologické továrny na start-upy, opět potvrdil, že patří mezi nejlepší obsahové (contentové) platformy v České republice. V 5. ročníku soutěže Fénix content marketing získal portál Patálie.cz ocenění za 1. místo v kategorii Online magazín a speciální stránka Kolik stojí zdraví 2. místo v kategorii Microsite.
Soutěž Fénix content marketing udělila již popáté ceny pro nejlepší práce z oblasti content marketingu. Jednalo se zároveň o žebříček toho nejlepšího, co se za rok 2017 stalo v českém obsahovém marketingu. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schop-né a profesionální agentury. Slavnostní vyhlášení vítězů letošního ročníku proběhlo ve čtvrtek 24. května 2018 v Pražské křižovatce.
Vedle ceny v podobě ručně foukaného a malovaného skleněného vejce, které navrhla a vytvořila Dominika Petrtýlová, která v roce 2017 získala cenu Objev roku na Czech Design Week, získali vítězové jednotlivých kategorií také dárkový poukaz na jízdu elektroautem od společnosti ElektraCars.
„Začínali jsme před dvěma lety jako společenský magazín. Loni jsme ale Patálku podle za-dání změnili na odbornější portál o zdraví a prevenci. Redakce kvůli takové změně obyčejně na klienta asi nadávají, ale nám specializace pomohla k lepší novinařině i vyšší čtenosti. Jsem rád, že to kromě čtenářů a odborné veřejnosti v podstatě okamžitě ocenily i poroty soutěží firemních médií. Po bronzu na Zlatém středníku teď máme i zlato ze soutěže Fénix, kde navíc získala stříbro i microsite o vážných onemocněních. Znovu děkujeme porotám i našemu partnerovi pojišťovně AXA ČR a SR za důvěru,“ říká k ocenění Michal Schindler, šéf obsahové redakce Creative Docku.
Patálie.cz nabízí unikátní obsah, jehož cílem je čtivým a přístupným způsobem informovat a vzdělávat čtenáře. Témata prevence, zdraví, bezpečnosti na silnicích, doma i v online prostředí nezní možná moc sexy, za nějaký zábavný portál bychom asi v nejširším publiku získali bodů ještě víc, ale my se snažíme pomáhat lidem v těžkých životních situacích. Tomu odpovídá i zaměření našeho obsahového marketingu. Těší nás, že to oceňují naši čtenáři, klienti i odborná veřejnost,” doplňuje Oskar Sekereš, ředitel marketingu a komunikace skupi-ny AXA v České republice a na Slovensku.
(tz)