AVON Pochod dospěl, a spolu se svou plnoletostí si dodal sebevědomí a rozhodl se pro změnu jména. Z AVON Pochodu proti rakovině prsu se při 18. ročníku stal AVON Pochod za zdravá prsa. „Název je to daleko optimističtější a zcela oprávněný. Charitativních akcí se u nás koná celá řada, ale většinou je to o posílání peněz nebo o nakupování symbolických dárků.
AVON Pochod je jiný, protože vyžaduje osobní účast, a to je úplně něco odlišného. A vzhledem k tomu, že se na něm už sedmnáctkrát sešly tisíce žen i mužů – jen loni to bylo 30 tisíc účastníků, má opravdu pádný důvod vyhlížet do budoucnosti s optimismem,“ říká Eva Děkanová, manažerka marketingu skupiny Geis s tím, že změna názvu má zároveň více akcentovat důležitost prevence, které je v boji proti nádorům prsu zcela zásadní. „Samovyšetření není nic složitého, může se ho naučit každá žena. I já ho pravidelně provádím. A mamograf nebolí“, připomíná Eva Děkanová.
Geis CZ je partnerem AVON Pochodu od roku 2014. „Sociální odpovědnost by měla být pro každou firmu samozřejmostí, i my se snažíme být v tomto směru velmi aktivní. Kromě AVON Pochodu podporujeme od roku 2007 Český den proti rakovině. Naši zaměstnanci sami iniciovali vznik projektu Naše světluška, který pomáhá zrakově postiženým lidem s obstaráním vodícího psa,“ popisuje Děkanová.
Pro AVON Pochod Geis CZ letos připravil k distribuci do obchodů, kde se už v tento okamžik prodávají, tisíce růžových dámských, zelených dětských a šedých pánských AVON triček od návrhářky Kláry Nademlýnské „Tričko, které je vstupenkou na pochod, můžete koupit třeba v e-shopu na www.zdravaprsa.cz či v síti C&A,“ říká Eva Děkanová a připomíná, že Geis bude 9. června v cíli pochodu na pražské Štvanici. „Přijďte se podívat do našeho Geis auta. Těšíme se na vás a máme pro vás i překvapení,“ dodává Eva Děkanová.
(tz)