Od 3. května 2018 dochází ke změnám v současném věrnostním programu společnosti dm drogerie markt. Nový věrnostní program active beauty bude jednodušší a zejména individuálnější.
Odměňování věrných zákazníků je jedním z pilířů marketingové strategie společnosti dm. Původní věrnostní program active beauty svět výhod vznikl již v roce 2003 a stojí na principech více než 15 let starých. Tato skutečnost, velice rychlý rozvoj digitalizace, nutnost úpravy pro nové podmínky ochrany osobních údajů a prohlubující se rozdíly v nákupních preferencích jednotlivých zákazníků byly hlavními impulzy pro změny ve věrnostním programu. „Svým zákazníkům chceme naslouchat a hlavně reagovat na jejich individuální potřeby. Zákazníci chtějí nakupovat výhodně, ušetřit při svém nákupu a dostávat takové nabídky, které odpovídají jejich nákupním preferencím,“ vysvětluje Martina Horká, jednatelka dm.
active beauty zjednoduší podmínky a vede zákazníky k uvědomělému nákupnímu chování
V současné chvíli využívá věrnostní program dm více než 2 miliony zákazníků, kterým bude postupně vyměněna zákaznická karta. Změna zákaznických karet souvisí nejen se změnami v samotném programu, ale také se změnou zpracovatele zákaznických dat, kterým bude společnost PAYBACK. Ten je pro dm profesionálním a silným partnerem pro zpracování, selekci a analýzu dat. Zákazníci budou mít možnost využívat také doplňkové karty a sbírat body např. v rámci rodiny rychleji.
Za každých 25 Kč v nákupu získá zákazník na své osobní online konto 1 základní bod, který má hodnotu 0,25 Kč. Po dosažení hranice 200 bodů mu bude nahrána sleva na nákup přímo na jeho zákaznickou kartu. Pro zákazníky je tak nový active beauty mnohem jednodušší. Navíc nemusí již hledat, za jaké další výhody body vyměnit, ale za své body vždy získají slevu na celý nákup, která byla dosud nejžádanější a nejvyužívanější výhodou.
Pokud bude chtít zákazník rychleji dosáhnout slevy na nákup, může využít kupony
na vícenásobné a extra body. Tyto tzv. eKupony budou zákazníkům k dispozici v osobním online kontu a budou zohledňovat zákazníkovy nákupní preference. Zákazníci si je přímo v online kontu aktivují a tím je nahrají na zákaznickou kartu. Při nákupu a přeskenování věrnostní karty na pokladně
se automaticky uplatní. Zákazník tak aktivně plánuje své nákupy. „Touto modernější formou programu chceme podnítit naše zákazníky k uvědomělému nákupnímu chování,“ doplňuje Martina Horká.
„Prostřednictvím nového programu active beauty však chceme především na základě analýzy dat nákupního chování našich zákazníků nabízet možnost sbírat body rychleji u produktů, které pro ně budou relevantní a zajímavé, a to formou rozsáhlého a sofistikovaného dialogového marketingu,“ vysvětluje funkce nového programu Martina Horká, jednatelka dm.
Zákaznická data jsou v bezpečí
Nový program active beauty odstartuje 3. 5. 2018. V květnu také vstoupí v platnost Obecné nařízení EU o ochraně osobních údajů GDPR, které upravuje práva a povinnosti při zpracování osobních dat. Nový program active beauty byl připravován v předstihu tak, aby splňoval veškeré požadavky kladené na správu a zpracováních osobních dat. Zákazníci dm si tak mohou být jistí, že jsou jejich data v bezpečí a je s nimi nakládáno v souladu s tímto nařízením.
Veškeré informace se zákazníci dozví také na www.dm.cz/activebeauty.
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 226 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.687 spolupracovníků. V obchodním roce 2016/2017 vykázala dm v České republice obrat ve výši 8,527 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP či nejnovější dm značky réell´e a Stella Jones.
(tz)