Začíná pátý ročník fundraisingového a osvětového projektu Srdcerváči, letos v duchu Sedmi statečných. Sedm osobností se zdravotním postižením v něm bude svými příběhy inspirovat a otevírat diskuzi o předsudcích a zbytečných překážkách v oblasti zaměstnávání. Tvářemi letošní kampaně jsou vrcholoví sportovci. Hlavním partnerem projektu je ČMSS, ambasadorem letošního ročníku je místopředseda ČMSS Manfred Koller.
Hlavním ambasadorem Srdcerváčů 2017 je místopředseda představenstva Českomoravské stavební spořitelny a paralympijský vítěz Manfred Koller. „Je pro letošní Srdcerváče rozhodně tím pravým, protože i s handicapem vítězí jak na poli byznysu, tak ve sportu, a svými zkušenostmi a vedením Srdcerváčům jistě v mnohém prospěje,“ tvrdí Hana Potměšilová, ředitelka Nadačního fondu pro podporu a zaměstnávání osob se zdravotním postižením.
„Jsme
jediný nadační fond v České republice, který se již deset let cíleně a
komplexně zabývá problematikou zaměstnávání zdravotně postižených. Těch je
v aktivním věku u nás přes šest set tisíc, a jen asi polovina má práci,
tedy takovou, která odpovídá jejich dovednostem
a kvalifikaci,“ řekla Hana
Potměšilová.
ČMSS a NFOZP se stali partnery na konci loňského roku. „Nebudujeme jen finanční partnerství, ale chceme skutečně pomáhat, do spolupráce jsme např. formou vhodného poradenství zapojili i naše zaměstnance,“ uvedl ke spolupráci předseda představenstva ČMSS Vladimír Staňura. „Další zajímavé společné projekty připravíme i v letošním ročníku,“ dodal.
Medailonky všech Srdcerváčů a ambasadora najdete od 7. 9. 2017 od 12 hodin na webu Srdcerváčů; a jejich fotografie i unikátní grafiku, která letošní kampaň provází, si můžete stáhnout od 7. 9. 2017 na http://www.srdcervaci.cz/ke-stazeni. Autorem grafiky letošní kampaně je Jakub Koutský, úspěšný cestovatel a Srdcerváč roku 2013. Spot natáčel kameraman Jan Brandejs. Hudbu složila kapela Artmosphere a spot promlouvá hlasem Kamila Střihavky.
(tz)