TOM_8412.jpgSe značkou RAKO se společnost LASSELSBERGER, s.r.o. opět vrací do televize. Kampaň, která upozorní na české keramické obklady RAKO, zaznamenáte nejen v televizním sponzoringu, ale také v tisku i v on-line médiích v měsících duben, květen a červen. Mix doplňuje celoroční PR komunikace. Nový desetivteřinový sponzoringový spot poběží od 7. dubna především na stanicích Nova a Prima.

Vybrané televizní stanice odvysílají desetivteřinový sponzoringový spot více jak 350x od 7. 4. do 7. 5. Součástí letošní kampaně je jedna varianta spotu prezentující novinkové série UP a FARO. Použitý motiv rodiny připomene nejen fakt, že RAKO je tradiční česká značka, která již po několik generací vyrábí materiály s dlouhou životností a nadčasovým designem, ale také, že je součástí domovů, kde dotváří rodinnou atmosféru. V široké nabídce RAKO si vyberou mladí lidé, jejich rodiče i prarodiče. Při výrobě spotu spolupracovala společnost LASSELSBERGER se s kameramanem Tomášem Krestou, střihačem Vladimírem Barákem a postprodukcí Achtung4K. Značka RAKO se v televizní kampani objevila naposledy v roce 2015, před tím v roce 2013.

Komunikaci doplňují třetinkové formáty inzerce v lifestylových titulech s designovými novinkami z nové kolekce NEWS 2017, konkrétně série UP, FARO, NEXT, RUSH, BOA a PIANO. Pro odborná témata RAKO opět zvolí tituly z oblasti stavebnictví určené pro profesionály v oboru.

On-line kampaň směřovaná hlavně na měsíce duben až srpen opět podpoří především novinky. Bude mít formu image bannerů, reklamy ve vyhledávačích a v podobě dlouhodobější podpory PPC kampaní. Cílem kampaně je podpora prodeje v autorizovaných prodejnách RAKO. LASSELSBERGER, s.r.o. na trhu zastupuje společnost, která v České republice vyvíjí, vyrábí a investuje do nových technologií keramické výroby a patří k předním zaměstnavatelům stavebního průmyslu.

„Naším cílem je nejen podpora uvedení nové kolekce, ale hlavně deklarování přítomnosti české značky RAKO na trhu a celkové posílení jejího postavení," komentuje kampaň Petr Machoň, ředitel marketingu společnosti LASSELSBERGER, a dodává: V rámci dlouhodobých cílů pak chceme zdůrazňovat, jak důležitou roli v českém prostředí naše společnost hraje. Její dlouhá historie, téměř 135 let na trhu, odráží náš závazek, aby značka nabízela a vyvíjela nejen tradiční, ale i designové série podle posledních trendů a v perfektní kvalitě. Časování hlavních komunikačních aktivit v rámci kampaně respektuje inovační cyklus a koresponduje s prodejní křivkou."

O společnosti

Společnost LASSELSBERGER je jediným výrobcem keramických obkladů a dlažeb v ČR a zároveň se řadí k největším evropským výrobcům obkladových materiálů. Firma zachovává a rozvíjí tradici české značky RAKO, která trvá už téměř 135 let. Díky segmentaci značek RAKO HOME, RAKO OBJECT, RAKO SYSTEM pokrývá společnost téměř všechny potřeby zákazníků v oblasti keramických obkladů a jejich následné aplikace. RAKO nabízí komplexní řešení.

(tz)