dm drogerie markt získala hlasováním spotřebitelů ocenění „Nejdůvěryhodnější značka 2016" a úspěšně obhájila loňské vítězství. „Vážíme si projevené důvěry našich zákazníků a nadále budeme pracovat na tom, abychom byli příkladnou společností, ke které se budou zákazníci rádi vracet. Každé ocenění pro nás představuje především závazek do budoucna," uvádí Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu dm drogerie markt s.r.o. V rozsáhlém celonárodním průzkumu vybíraly čtyři tisíce českých spotřebitelů mezi téměř šesti sty značkami na českém trhu. Svou důvěru vyjadřovaly značkám v šedesáti různých kategoriích. Ocenění uděluje společnost Atoz marketing ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 221 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 715 spolupracovníků. V obchodním roce 2015/2016 vykázala dm v České republice obrat ve výši 7,849 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či novinku trend IT UP.

(tz)