Společnost dm nabízí zákazníkům již téměř 1.300 produktů šetrných k přírodě a pokračováním
úspěšné kampaně „Už dnes myslíme na zítřek" vybízí spotřebitele k zodpovědnému chování
k životnímu prostředí. Čím více lidí se bude chovat k přírodě ohleduplně a zodpovědně, tím větší
bude celkový přínos pro nás všechny.
„Už dnes myslíme na zítřek" - pod tímto heslem zahajuje společnost dm druhý ročník úspěšné kampaně, která si klade za cíl přiblížit zákazníkům téma zodpovědného chování k prostředí, ve kterém žijeme. Zatímco se loňská dvouměsíční kampaň věnovala tématům týkajících se přírodní kosmetiky, fair trade nebo principům ekologického praní, letos se společnost dm rozhodla zaměřit na téma třídění odpadu vzniklého zejména
po použití drogistických výrobků a na téma opakovaně použitelných nákupních tašek.
Dejme sbohem igelitkám
V souladu s kampaní „Už dnes myslíme na zítřek" a s ohledem na životní prostředí se společnost
dm drogerie markt rozhodla zcela ukončit k 20. 7. 2016 vydávání plastových sáčků zdarma. „Jako
společnost, která se dlouhodobě zabývá tématem trvalé udržitelnosti a příkladným působením
ve svém okolí, nastavujeme toto opatření ještě dříve, než se tak stane zákonnou povinností
v souvislosti s přijetím směrnice Evropského parlamentu a Rady o obalech a obalových
odpadech, která bude zavádět povinnost pro členské státy EU přijmout opatření k trvalému
snížení spotřeby malých plastových sáčků," vysvětluje Martina Horká, vedoucí resortu
marketingu a nákupu. Cílem tohoto kroku je snížení množství odpadů spojených s likvidací
plastových tašek a podpora uvědomělého přístupu k životnímu prostředí, které je pro kvalitu
našeho života zásadní.
Na právě probíhající kampaň se společnost snaží upozornit hned několika cestami. Zákazníci
se o ní mají možnost dozvědět např. z internetových stránek, newsletteru, vznikla také speciálně
zaměřená brožura - příručka zodpovědného spotřebitele „Třídění odpadu má smysl", která radí,
jak správně třídit odpad. Tuto příručku si zákazníci mohou zdarma vyzvednout na všech
prodejnách dm.
Soutěž o elektrokoloběžky
„Naším cílem je edukace zákazníků v tématech zodpovědného spotřebitelského chování,
a jelikož je chceme nejen vzdělat, ale i motivovat k vyzkoušení výrobků šetrných k přírodě,
rozhodli jsme se doprovodit kampaň soutěží o 100 elektrokoloběžek. Soutěž je spojena mimo
jiné také s malým kvízem k tématu třídění odpadů, navíc jsme se rozhodli vytvořit speciální
online aplikaci, která má zábavnou formou vzdělat právě v oblasti třídění odpadu vzniklého
zejména po použití drogistických výrobků a upozornit na kampaň." uvádí Martina Horká, vedoucí
resortu marketingu a nákupu.
Pro věrné zákazníky něco navíc
Věrným zákazníkům zaregistrovaným v programu dm active beauty svět výhod navíc nabídne
společnost dm i v případě této kampaně opět něco navíc. Za 50 bodů si mohou na kterékoliv
prodejně vyzvednout praktickou sadu 4 tašek určených na třídění odpadu a za nákup výrobků
opatřených logem kampaně „Už dnes myslíme na zítřek" obdrží 2x více věrnostních active beauty
bodů na své zákaznické konto. Společnost dm se snaží touto cestou ukázat, že zodpovědný
přístup k životu a životnímu prostředí má smysl.
O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 485 spolupracovníků. V obchodním roce 2014/2015 vykázala dm v České republice obrat ve výši
7,214 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax či novinku dmBio.
http://www.dm-drogeriemarkt.cz
www.facebook.com/dm.cesko