ARTBEES.jpgČeské i slovenské podnikatelky mají až do 25. července 2016 možnost přihlásit se k účasti v unikátním programu na podporu kreativního podnikání v oblasti designu a tvorby z textilií a přízí, šperků, keramiky, skla a řemeslné tvorby. Projekt ArtBees je vzdělávací program pro 50 žen - podnikatelek, které mají minimálně rok podnikání za sebou a ověřený produkt s potenciálem dalšího růstu a současně využívají převážně lokálních zdrojů. Účastnice budou své podnikání rozvíjet za podpory silné značky jako je Coca-Cola a partnerů Moudré podnikání žen a ArtBe.

Cílem projektu je kultivovat a rozvíjet místní kreativní podnikání a pomoci vytvářet nové pracovní příležitosti v Čechách i na Slovensku.
„Baví nás podporovat a rozvíjet malé podnikání žen, spojovat ženy a učit se společně. Záměr programu vznikl z touhy všech partnerů po reálné a praktické podpoře lokálnímu, férovému a kreativnímu podnikání v České a Slovenské republice. Tento program chce pomoci odvážným a šikovným ženám, proto jsme projekt pojmenovali po včelách, které symbolizují pracovitost, krásu, soudržnost a péči o celek," uvádí Lenka Papadakisová, odborná garantkaprojektu.
„Chceme podpořit kreativní ženy v rámci místních komunit po celé České republice a na Slovensku a motivovat je k uskutečnění svých podnikatelských plánů. Prostřednictvím projektu ArtBees by měly snáze rozpoznat svůj vlastní potenciál za pomoci zkušených profesionálů a rozvíjet své podnikání na pevných základech," uvedla Kateřina Eliášová, ředitelka komunikace společnosti Coca-Cola pro ČR a SK.

Coca-Cola podporuje ženy podnikatelky v profesním růstu v rámci úspěšného celosvětového projektu společenské odpovědnosti. V každé zemi hledá projekty, které podpoří ekonomickou a podnikatelskou nezávislost žen, zejména těch, které práci kombinují s rodinou.

Finální výběr účastnic do projektu proběhne v polovině srpna formou Dne D za účasti odborné poroty a samotný projekt bude realizován od září 2016 do května 2017.
Účastnice se v průběhu projektu prostřednictvím tzv. bootcampů(intenzivní výukové tréninky) se zkušenými lektory naučí vytvářet rozvojové strategie a svůj business plán vedoucí k navýšení obratu a tím i počtu klientů prostřednictvím nových prodejních kanálů. Autoři projektu mysleli i na podporu prodeje výrobků a značek zapojených tvůrkyň prostřednictvím Pop up Koncept Store v Praze a Brně, které budou vyvrcholením celého projektu.
Co mohou zájemkyně udělat, aby se do programu dostaly?
Formulář k potvrzení zájmu a závazná přihláška s detailními informacemi je na www.artbees.cz