Veselé zoubky v dm.jpgLetošní ročník dm preventivního programu Veselé zoubky míří nejen do prvních tříd základních škol, ale také do prodejen dm. Zábavné odpoledne v dm pomůže lidem osvěžit si znalosti dentální hygieny. Rady se jim dostane od osob nejpovolanějších - Zoubkové víly a Zoubkového skřítka.

Společnost dm drogerie markt s.r.o. letos již 6. rokem pořádá dm preventivní program Veselé zoubky. Program je především pro prvňáčky základních škol a je koncipován tak, aby si děti hravou formou mohly osvojit správné návyky v oblasti ústní hygieny. Letos program osloví 45.000 prvňáčků, za 6 let trvání „Veselých zoubků" to je již více než 220.000 dětí. Další tisíce dětí se letos s programem setkají i mimo budovy škol.

„To, jak na „Veselé zoubky" reagují učitelé a rodiče prvňáčků, nás přivedlo na myšlenku zpřístupnit „Veselé zoubky" i zákazníkům našich prodejen," řekla Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu v dm. Zábavný den s Veselými zoubky, určený nejen pro děti různého věku, ale také pro jejich rodiče či prarodiče, nabídne zákazníkům každá prodejna dm.

„Je smutné, že zubní kaz patří k nejrozšířenějším nemocem světa, ačkoliv jeho prevence je relativně snadná a dostupná každému," dodala Martina Horká.

Zoubková víla čaruje a skřítek dětem v dm pomáhá

Zábavné dny s Veselými zoubky se budou konat během března a dubna postupně ve všech prodejnách dm. Zoubková víla a Zoubkový skřítek dětem ukáží, jak si správně čistit zoubky, hravou formou přezkouší jejich znalosti dentální hygieny a případně je i odmění drobným dárkem. Přehled zábavných dnů s Veselými zoubky najdete zde.

Světový den ústního zdraví

Počátek jara jako termín pro konání zábavných dnů s Veselými zoubky nezvolila dm náhodou.

20. března se totiž již tradičně od roku 2008 slaví Světový den ústního zdraví. Svátek organizuje Světová dentální federace (FDI) a národními dentálními asociacemi ve spolupráci s globálními partnery. V České republice ho podporuje Česká stomatologická komora, Asociace dentálních hygienistek a významné firmy, které se angažují v osvětě ústního zdraví. Jeho cílem je připomenout význam ústního zdraví a celosvětově zlepšit povědomí o významu ústní hygieny při prevenci onemocnění dutiny ústní v každém věku.

Na snímku Zoubkové víly i Zoubkový skřítek v dm odborně poradí dětem i dospělým.


O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 485 spolupracovníků. V obchodním roce 2014/2015 vykázala dm v České republice obrat ve výši 7,214 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax či novinku dmBio.