Mojekarta, kterou Komerční banka v loňském červnu uvedla na trh jako první kartu s vlastním designem v ČR, úspěšně oslavila první narozeniny. Komerční banka při této příležitosti výrazně rozšířila spektrum karet, na které mohou klienti vlastní obrázek umístit a snížila poplatek za tuto službu.
Již rok si mohou klienti Komerční banky na přední stranu své platební karty umístit vybraný obrázek, který se jim líbí. Kartu podle vlastních představ mohou sami snadno navrhnout na internetovém portálu www.mojekarta.cz.
„Kromě stávajících typů karet mohou nově klienti KB umístit vlastní obrázek na elektronické karty VISA Electron a Maestro, které jsou součástí balíčkových kont KB, na dětskou Prima kartu a na embosované služební karty Prestige cards VISA i MasterCard. Díky této inovaci bude KB jako jedna z mála na světě nabízet vlastní design pro téměř všechny typy platebních karet, které nabízí, " uvedl Zdeněk Mojžíšek, výkonný ředitel pro marketing Komerční banky.
Od 15. července 2008 se také snížila cena karet s vlastním designem. V případě studentských a dětských karet zaplatí držitel karty pouze 49 Kč, u ostatních typů karet 99 Kč ročně.
"Jsme také velmi potěšeni, že naši klienti, kteří mají kartu s vlastním obrázkem, platební karty výrazně více používají. V meziročním srovnání jsme zaznamenali dvojnásobný nárůst v počtech transakcí oproti klientům, kteří používají karty se standardním designem. Možnost zvolit si u karty vlastní design navíc pomáhá aktivovat klienty, kteří kartu dříve vůbec nepoužívali," doplnil Zdeněk Mojžíšek.
Klientům, kteří nemají vlastní obrázek, který by si chtěli dát na platební kartu, nabízíme na stránkách www.mojekarta.cz galerii volně použitelných obrázků. Tuto galerii průběžně rozšiřujeme, naposledy jsme například přidali řadu obrázků nafocených ve spolupráci se ZOO Praha, jejímž hlavním partnerem je Komerční banka již od roku 2002. Galerie zahrnuje kromě jiných zvířat také oblíbená gorilí mláďata.
/tz/