Žáci deseti vítězných prvních tříd základních škol z celé České republiky, jež se zapojily do soutěže na téma „Prevence zubního kazu“, v těchto dnech míří do hlavního města za pohádkou. Do soutěže, kterou společnost dm vyhlásila v rámci dm preventivního programu „Veselé zoubky“, své projekty zaslalo celkem 71 základních škol. Na žáky deseti z nich čekala zasloužená odměna v podobě zájezdu do Divadla Spejbla a Hurvínka v Praze.
Právě v těchto dnech vyrážejí žáci prvních tříd z deseti základních škol z celé České republiky do pražského Divadla Spejbla a Hurvínka, aby si tak užily zaslouženou výhru v soutěži o nejzajímavější projekt na téma „Prevence zubního kazu“ pořádané v rámci letošního čtvrtého ročníku dm preventivního programu „Veselé zoubky“. Výhru v podobě jednodenního zájezdu na divadelní představení „Jak s Máničkou šili všichni čerti“ věnovala vítězným školám společnost dm.
„Až do konce dubna mohly základní školy zasílat své projekty v papírové, elektronické či jiné nápadité formě. Těší nás celkový počet přihlášených projektů, který se oproti loňskému roku zvýšil téměř o polovinu,“ říká Mgr. Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu společnosti dm, a dodává: „Z celkem 71 různorodých projektů pak odborná porota, složená ze zástupců dm, České stomatologické komory, dentálních hygienistek, reklamní společnosti a médií vybrala deset nejzajímavějších, na jejichž autory čekala výhra v podobě divadelního představení v Divadle Spejbla a Hurvínka jako odměna za jejich píli a nadšení, s jakým se se zadaným úkolem vypořádali“.
Představení plné vtipu i poučení…
Sálem dejvického Divadla Spejbla a Hurvínka se ozývá smích dětí při vtipných scénkách, při melodických písničkách zase děti nadšeně tleskají do rytmu… Tak se dá popsat atmosféra na divadelním představení „Jak s Máničkou šili všichni čerti“, které v úterý 10. 6. 2014 navštívili žáci prvních tříd základních škol, jejichž projekty zvítězily v soutěži na téma „Prevence zubního kazu“ pořádané společností dm drogerie markt v rámci čtvrtého ročníku dm preventivního programu „Veselé zoubky“.
„Děti se do Divadla Spejbla a Hurvínka tak těšily, že jim nevadilo ani velmi brzké vstávání,“ říká s úsměvem paní učitelka Jana Staňová ze základní školy Dolní Němčí z okr. Uherské Hradiště.
Za dobře odvedenou práci na divadelní představení, jejíž žáci vyráželi již v půl páté ráno. „Moc děkujeme za krásný zážitek. O představení si určitě budeme s dětmi ještě povídat,“ hodnotí návštěvu divadelního představení paní učitelka Jana Černá ze základní školy Provodov u Zlína. Paní učitelka Eva Lauberová z 22. základní školy Plzeň dodává: „Představení bylo nádherné, líbilo se dětem i dospělým. Bylo poučné i zábavné zároveň a doufám, že si z něj děti odnesou co nejvíce.“
O programu „Veselé zoubky“
dm preventivní program „Veselé zoubky“ získal od České stomatologické komory oprávnění používat Pečeť České stomatologické komory. Tuto pečeť propůjčuje ČSK vybraným výrobkům a projektům v oblasti prevence jako známku kvality.
Cílem dm preventivního programu „Veselé zoubky“ je pomoci dětem a jejich rodičům v oblasti správné péče o zuby a prevence vzniku zubního kazu. V úspěšném programu dm pokračuje již čtvrtým rokem. „Špatný postup čištění zubů bývá hlavní příčinou nejen vzniku zubního kazu, ale také dalších nepříjemností a zubních onemocnění, kterým se dá úspěšně předejít správnou péčí,“ objasňuje důvod vzniku programu Mgr. Martina Horká, prokuristka společnosti a vedoucí resortu marketingu a nákupu.
Foto: Děti ze základní školy Provodov před představením v Divadle Spejbla a Hurvínka v Praze
O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 216 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2270 spolupracovníků. V obchodním roce 2012/2013 vykázala dm v České republice obrat ve výši 6,513 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit či Sundance.