Řetězec supermarketů BILLA připravil pro své zákazníky novou věrnostní kampaň Plyšband. Od zítřka budou zákazníci v prodejnách dostávat za nákupy nálepky, které povedou k získání plyšových zvířátek, které se prezentují coby rockové hvězdy. Kampaň poběží dvanáct týdnů a navazuje na loňskou úspěšnou akci Superosma s plyšáky ve tvaru ovoce a zeleniny. Stejně jako u této kampaně i v té aktuální má každé plyšové zvířátko své jméno i atributy.
„Cílem kampaně je přilákat do našich obchodů zákazníky a motivovat je k k větším nákupům," říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice a na Slovensku. „Náš marketingový tým Plyšbandem pokračuje v tvorbě originálních komunikačních kampaní," dodává Szczypka s odkazem na nejnovější reklamní kampaň.Tu bude řetězec uvádět na všech dostupných nosičích. Doprovodné aktivity budou probíhat na Facebooku. Pod heslem „zplyšujte se", si mohou lidé vlastní fotky doplnit zvířecími plyšovými doplňky.
Zvířátka v reklamní kampani tančí na motivy písně skupiny Sisters Sledge We Are Family. Hrací karty dostanou zákazníci v každém obchodě. Za každých 200 utracených korun jim náleží jeden bod, za třicet nasbíraných bodů pak mají nárok na plyšové zvířátko zdarma. S doplatkem ho dostane také za 10 nasbíraných bodů. Zvířátka se prodávají ale i za plnou cenu 399 Kč. Body za nákupy bude Billa rozdávat do 10. prosince, hračky si pak bude možné vyzvednout až do konce prosince.
Poznámka: Vizuály kampaně včetně popisů všech postaviček a dalšího obrazového materiálu zašleme na vyžádání, případně je najdete ke stažení na www.dbm.cz v oddíle Mediaservis přiložené u této tiskové zprávy.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2011 dosáhl její obrat 12,38 miliard eur.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.
BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.
Více informací na: http://www.billa.cz
(tz)