13KOMNATA-vicko_2.jpgMlékárna Valašské Meziříčí se zapojila do projektu „Otevřte 13. komnatu", který již druhým rokem realizuje obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Letos nově ponese deset výrobků mlékárny edici deseti hradů a zámků s jejich historickými postavami. Mlékárna tak nejenom odprezentuje projekt po celé České republice na desetitisících svých obalů, ale zapojí se do tajemné hry o sbírání kolekce vlastní soutěží o vstupenky na české hrady a zámky. Na deseti českých hradech a zámcích, které se projektu účastní, tak mohou turisté kromě kulturních zážitků najít také i zážitky gastronomické. Akce bude probíhat téměř po celou sezonu otevírací doby hradů a zámků, tedy od 17.června do 31.srpna tohoto roku. Projekt podporuje česká mlékárna díky jeho zaměření na rodiny s dětmi a jeho vysoké oblibě. Produkty s brandem 13. komnaty budou běžně k dostání ve všech prodejnách.

„Projekt je velmi zajímavý propojením několika památek a svou komplexností, která zasáhne jak konzervativní turisty, tak moderní cestovatele, kteří své cesty často začínají na internetu. Jsme proto velmi rádi, že můžeme své výrobky v rámci tohoto projektu prezentovat a věříme, že naši zákazníci odhalí nejen mnohá historická tajemství, ale i skvělou chuť našich výrobků," říká Zdeněk Bukovjan, obchodní a marketingový ředitel Mlékárny Valašské Meziříčí.

„Do projektu se zapojíme potištěním deseti našich produktů Bílý jogurt 150g a 500g, Kysaná smetana, Valašska kyška a Smetanové jogurty jahoda, jahoda s vanilkou, čokoláda, višeň s vanilkou, borůvka, oříšek." uvádí Radka Benešová, marketing manager Mlékárny Valašské Meziříčí. „Tyto ponesou nejenom image vybraných objektů s jejich historickými postavami, ale i logo projektu a informaci o soutěži. Více o ní naleznou zájemci na našich webových stránkách. Milovníci historie a tajemství nasbíráním série víček kompletní kolekce deseti tajemných postav od jogurtů s motivem hradů a zámků a následným zasláním (různých postav) získají okamžitě dětskou vstupenku na jakýkoliv ze zapojených hradů a zámků. Každých 14 dní bude navíc probíhat losování o zajímavé ceny a na konci soutěže proběhne závěrečné losování o pobyt na zámcích. Cestování bude tak nejenom poučné, zábavné, ale i zdravé," dodává Radka Benešová.

Na deseti českých hradech a zámcích mají návštěvníci v rámci projektu „Otevřte 13. komnatu" již druhým rokem možnost zažít netradiční prohlídku v doprovodu tajemné postavy. Stačí navštívit sedm z deseti zapojených památek, vyluštit jejich tajemství, a pak už si jen vybrat zámek či hrad, na kterém chtějí otevřít tajemnou 13. komnatu. Projekt, určený zejména rodinám s dětmi, zapojuje všechny návštěvníkovy smysly, od hmatu až po chuť.

(tz)