Česká módní značka kabelek, batohů, peněženek, bot a módních doplňků Vuch zakládá novou designovou platformu Vuch Laboratory. Ta bude sdružovat vlastní designéry z týmu Vuch, který navíc aktuálně posiluje, například o Antonína Šimona.
Projektově pak bude spolupracovat s osobnostmi designového světa na tvorbě nových kolekcí a limitovaných edic.
Společnost Vuch se prosadila díky svému originálnímu designu, který je klíčovým prvkem a DNA značky. Tento přístup umožnil úspěch na českém trhu, nově pak expanzi do Německa a západní Evropy. „Je to nový krok pro Vuch, který znamená vstup do ještě unikátnějších kolekcí, variací a barev. To, na co jste byli u nás zvyklí, ve Vuch Laboratory neplatí. Každá kolekce vznikne v kooperaci s návrhářem či návrhářkou, a ponese i její jméno. Designéři z Vuch týmu budou celou dobu procesu v úzkém kontaktu s návrhářem a vše se bude ladit do posledního zipu. Hledáme nové cesty, nové barvy, nové materiály i nová pojetí, na které jste u nás nebyli zvyklí,“ řekl šéfdesignér a spoluzakladatel Vuch Martin Kůs. Prvním výsledkem Vuch Laboratory je kolekce Antonína Šimona, který má zkušenosti s návrhy bot, kabelek i dalších doplňků. Kabelky v sobě nesou unikátní kombinaci designu a skryté symboliky, která se odráží jak ve vnějším vzhledu, tak i v jejím nitru – duši kabelky. Vnější design kabelek vychází z klasických vintage tvarů a přetváří je do moderního pojetí New Classic, který vyzařuje eleganci a sofistikovanost.
Duše není černobílá a stejně je tomu i v kolekci Vuch Laboratory × Antonin Simon. Duši kabelky zde ztělesňuje její interiér, který skrývá něco navíc. Autorská podšívka je navržena v jedinečném spojení iniciál VVV AS, které symbolizují nejen propojení značky Vuch a autora projektu, Antonína Šimona, ale také metaforickou otázku „Was?“ (německy „Co?“). Tato myšlenka odkazuje na nekonečný proces hledání nových interpretací, kdy se každý detail stává součástí hlubšího příběhu.
(tz)