splatkaRaiffeisen stavební spořitelna (RSTS) připravila pro své klienty několik novinek jak v oblasti úvěrů, tak spoření. Hypoteční úvěr s tříletou fixací bude od října nabízet s úrokovou sazbou od 1,94 % ročně. Akci na dětské smlouvy s výnosem až 4 % ročně prodlužuje do konce roku. Účel nezajištěného úvěru bude možné dokládat pouze fotodokumentací.

komínS příchodem podzimních chladů se v našich domácnostech pomalu začíná přitápět. Pohodlí domova a teplo krbu či ústředního topení z kotle dává zapomenout na podzimní plískanice. Jenže – častokrát zapomeneme na velice důležitou věc: Máme zkontrolovaný komín? Není zanesený sazemi nebo jinými překážkami, které mohou správnou funkci odvodu kouře ztížit, nebo dokonce způsobit katastrofu? „Odvod spalin je věc, na kterou mnoho lidí zapomíná, nebo jí přechází jako nedůležitou. Co by se přece mohlo stát? Maximálně kamna hůř potáhnou… Opak je pravdou.

Foto ilustracniV tom, kde najít nejméně příjemný personál, mají Češi celkem jasno. Podle průzkumu Rondo.cz se více než polovina (51 %) lidí setkává s neochotným personálem v obchodech s potravinami. Obecně zákazníky nejvíce při nakupování naštve neochotný, nepříjemný a neproškolený personál (34 %), fronty u pokladen (32 %), špatná kvalita prodávaného zboží (10 %) a jeho nedostatek, kdy zákazník nenajde produkt, který do prodejny přišel koupit (9 %). 31 % zákazníků přestane v obchodě nakupovat, pokud jsou nespokojení. 

jídlPropracovaný systém čítající víc než osm tisíc školních jídelen řadí Českou republiku na přední pozice v Evropě. Jejich cílená podpora, kterou poskytuje stát, obec či kraj se ale začíná stávat nekalou konkurencí pro malé restaurace v jejich okolí. Školní jídelny totiž neposkytují své služby pouze v rámci školy, ale stále častěji nabízejí pokrmy i komerčním návštěvníkům, zejména seniorům, což značně znevýhodňuje běžné restaurační provozovny. Platforma Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) „Moje restaurace“, která sdružuje menší stravovací provozovny, proto připravila ve spolupráci s agenturou IPSOS anketu, která problematiku zmapovala.

 ilustracni snimek zdroj shutterstockE-mail je jeden z nejmocnějších marketingových nástrojů. Je-li používán správně, může přinést více zákazníků, nakopnout open rate, proklikovost i konverze. Práce s e-mailingem může znít snadně, ale opak je pravdou. Podívali jsme se na největší hříchy, které mohou vést k tomu, že celá strategie skončí neúspěchem.

Nejmilejší kalendář 2019 3D zdroj babickarstvi.czVíte o lepším dárku pro celou rodinu, než je výrobek, který mohou dotvořit děti, ale i dospělí? Plánujte a hrajte si! Velký rodinný kalendář 2019 umožňuje přehledně plánovat aktivity až pěti členům rodiny. Uřídit všechny rodinné aktivity nebývá snadné. Kdy má dcera kroužek, syn trénink, maminka kadeřníka, tatínek servis auta, kdo má vynést koš, uklidit pokoj…

pracákNení nic neobvyklého, když se zaměstnanci stávají terčem kritiky jen proto, že se zdrželi na záchodě, nebo se během pracovní doby věnovali jakékoli osobní činnosti, která nesouvisí s náplní jejich práce. Tyto příběhy se stávají po celém světě, a to ve společnostech ze všech sektorů, ať už jsou to call centra, výrobní závody nebo logistická centra. Proto stále více průzkumů ukazuje, že autonomie je jednou z důležitých podmínek pro šťastnější pracovní život. 

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB