25 let Balea zdroj dm drogerie marktUteklo to jako voda. Značka Balea slaví 25 let na trhu. Sortiment dm drogerie se tak rozšířil o limitovanou edici narozeninových produktů inspirovaných pouťovými atrakcemi a letními sladkostmi. Privátní značka společnosti dm drogerie markt je spojována s vysokou kvalitou přípravků, nízkými cenami a důrazem na trvalou udržitelnost.

V létě roku 1995 se na pulty prodejen dm dostalo prvních 30 produktů jmenované značky, aktuální nabídka však převyšuje 600 přípravků pro péči o tělo a vlasy. Ty nově doplňuje limitovaná edice vydaná při příležitosti výročí 25 let na trhu, která svým složením odkazuje na svět letní zábavy, lunaparků a sladkostí. Devítka speciálních narozeninových produktů nabízí netradiční vůně karamelu, cukrové vaty či citrusových koktejlů. Produkty z této edice je možné nakupovat v síti prodejen dm od 13. srpna.

Produkty Balea jsou charakteristické vysokou kvalitou, pečlivě vybranými surovinami, inovativními recepturami a zároveň důrazem na co nejnižší ceny. Všechny přípravky podléhají přísným interním kontrolám, díky čemuž se dostávají na nejvyšší příčky testů nezávislých hodnoticích agentur. Například letos průzkum agentury YouGov v hodnocení BrandIndex 2020 ocenil produkty Balea za nejlepší poměr cena a výkon. „Zákazníci značce Balea věří již čtvrt století. Toho je možné dosáhnout jen tím, že si dlouhodobě udržuje vysoký standard kvality svých výrobků, a přitom drží ceny na minimální úrovni. Těší nás, že tento přístup vnímají nejen zákazníci, ale i nezávislí odborníci,“ uvedl Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt.

Společnost dm drogerie markt při vývoji produktů značky Balea nemyslí jen na jakost, ale klade důraz také na trvalou udržitelnost. Proto jsou mnohé obaly označeny symbolem zeleného čtyřlístku, který dokládá, že byl pro jejich výrobu použit recyklovatelný materiál. „Ochrana životního prostředí je pro nás důležitá. Proto u mnoha produktů například poskytujeme informace o recyklovatelnosti obalu a umožňujeme snadné sejmutí etikety ze smršťovací fólie. Díky tomu se významně zvyšuje šance na plnohodnotnou recyklaci,“ upozornil Jiří Peroutka. „V sortimentu značky Balea navíc přibývá produktů, které jsou baleny zcela bez plastů. Jde například o tuhá mýdla a tuhé šampóny,“ dodal.

Značka Balea svůj název odvozuje od latinského slova koupel – balneum. Nezaměřuje se však jen na péči o tělo. Již rok po svém startu, tedy v ro-ce 1996, představila řadu s výrobky určenými na vlasy a svůj záběr stále rozšiřuje. Stovky kousků jsou navrženy tak, aby byly snadno kombinovatelné a uspokojily potřeby všech zákazníků nezávisle na věku či typu pleti. Komplexnost produktů potvrzuje žebříček nejprodávanějšího zboží značky Balea na českém trhu za rok 2020.

Největší zájem zákazníci dm drogerie letos projevili o tělový balzám Sensitive na citlivou pokožku. V případě produktů z řady Balea MEN je nejprodávanější sprchový gel Sport, který je vhodný pro obličej, tělo i vlasy. U specializovaných přípravků na vlasy pak zákazníci nejčastěji volí šampon Professional na šedivé vlasy.

(tz)