Slovenská firma MAXSPORT se specializuje na vývoj, výrobu a prodej kvalitních funkčních potravin určených pro širokou veřejnost. Najdete ji ve se zdravou či sportovní výživou ale i v maloobchodních a velkoobchodních řetězcích. Rok 2017 byl vydařený. Značka prodala téměř 1 000 000 kg zdravých snacků na Slovensku, v Česku a v dalších 38 zemích světa. Upevnila tak výrazně svou pozici na těchto trzích.
• Jen na Slovensku prodala 300 000 kg zdravých produktů MAXSPORT.
• 40 % z celosvětového prodeje tvoří proteinové tyčinky – nejprodávanější je vanilková příchuť, která je následovaná též velmi oblíbenou čokoládovou příchutí.
• Prodej Royal Ice Coffee dosáhl téměř 30 000 l, což znamená 100 000 proteinových káv.
MAXSPORT své portfolio nastartoval proteinovou tyčinkou, která je dodnes „lovebrandem“ nejen majitelů, ale i zákazníků. „Naše oblíbená PROTEIN BAR je stále ve vedení. Jsme rádi, že jsme zachutnali slovenským, českým i zahraničním zákazníkům. Za rok 2017 jsme prodali téměř 400 000 kg proteinových tyčinek. Když si představíte, že je to jako postavit vedle sebe 80 slonů, je to neuvěřitelné,“ hodnotí výsledky Peter Kulich, jeden z majitelů firmy MAXSPORT, a dodává: „Mezi příchutěmi stále vítězí klasická vanilka a následuje čokoládová. Já osobně věřím, že příchuť karamel, kterou jsme uvedli koncem roku, bude hitem prodejů v roce 2018!“
Společnost si uvědomuje růst kategorie „raw“ pro spotřebitele, kteří trpí potravinovými alergiemi, anebo se zaměřují na vegetariánskou či veganskou stravu. „Kdyby mi někdo v minulosti řekl, že si budeme pochutnávat na tyčince bez lepku, mléka, přidaného cukru či čokolády, asi bych mu nevěřil. Dnes si na „rawkách“ pochutnáváme nejen my, ale i každý náš desátý zákazník,“ říká Peter Kulich.
Jedním z překvapení v oblasti prodeje je shake z řady Royal Protein Ice Coffee. Celkově se ho prodalo 30 000 litrů, což v přepočtu na jeden 295 ml shake znamená, že proteinová káva byla zákazníky 100 000 krát upřednostněná před tou klasickou.
Společnost v roce 2018 avizuje i další produktové novinky a vstup do úplně nové kategorie slaných snacků. „I v tomto roce chceme naplnit naši misi, kterou je vytvářet a vyrábět kvalitní a zároveň cenově dostupné produkty pro každého, které budou zdravější alternativou běžných snacků,“ uzavírá Peter Kulich.
(tz)