okolie

Nejlepším byznys hotelem na Slovensku je podle World Travel Awards bratislavský Grand Hotel River Park. Hotel patřící pod značku The Luxury Collection získal ocenění Slovakia's Leading Business Hotel už potřetí. V anketě World Travel Awards o tom rozhodla nejen veřejnost, ale i profesionálové pracující v segmentu hoteliérství. Slavnostní předávání cen bylo 10. prosince v hotelu JW Marriott Phu Quoc Emerald Resort & Spa ve Vietnamu.

"Těší nás, že jsme získali ocenění World Travel Awards v kategorii Slovakia's Leading Business Hotel 2017, které je celosvětově uznávané jako známka excelence v tomto odvětví. Těší nás ocenění odborné poroty i to, že za nás hlasovala široká veřejnost. Jsme rádi, že Grand Hotel River Park se stal první volbou pro významné státní návštěvy, ale i pro mnohé společnosti organizující pracovní setkávání, či konference," uvedl Branislav Kačkovič, ředitel Grand Hotelu River Park, a Luxury Collection Hotel, Bratislava.

Luxusní hotel na břehu Dunaje disponuje unikátními prostorami pro zvláštní příležitosti. Vyhoví tak i těm nejnáročnějším klientům. "Snažíme se našim hostům přinášet stále něco nového. Kromě tradičních konferenčních prostor jim na pracovní setkání nabízíme i unikátní prostory, jako je například prezidentské apartmá. To se dá využít nejen na ubytování, ale i na pracovní setkání, či menší společenské akce," dodal ředitel.

Rozloha Prezidentského apartmánu je 280 metrů čtverečních, připojit se k němu dají i vedlejší pokoje a zároveň má k dispozici terasu s bezkonkurenčním výhledem na řeku Dunaj. Dalším unikátním prostorem je ZION SPA LUXURY, které se nachází v 11. patře hotelu a je vhodné pro ty, kteří chtějí spojit soukromí s relaxací.

Ocenění World Travel Awards (WTA) se každoročně uděluje nejvýznamnějším světovým a lokálním organizacím v oblasti hotelnictví, turistických resortů, letecké dopravy, lázeňství a dalších souvisejících služeb. Tato značka vznikla v roce 1993 a je celosvětově uznávaná jako nejvyšší známka excelence v tomto odvětví. Hotel na nábřeží Dunaje získal ocenění dvakrát během působení v síti Marriott a jednou v síti Kempinski.