Společnost Atoz marketing udělovala ve čtvrtek 9. 11. ocenění nejdůvěryhodnějším značkám na českém trhu. dm drogerie markt si připisuje další úspěch: V kategorii drogerií se stala „Nejdůvěryhodnější značkou“ pro rok 2017. Vítězství se dm podařilo obhájit již potřetí v řadě. Opět dokázala, že ji zákazníci vnímají jako silnou značku. V rozsáhlém celonárodním průzkumu vybíral důvěryhodné značky v několika desítkách kategoriích vzorek čtyř tisíc českých spotřebitelů.
Nejdůvěryhodnější značky je jediný marketingový program na českém trhu, který monitoruje a oceňuje silné značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují.
Ocenění za společnost dm převzal Jiří Peroutka, manažer komunikace, který k úspěchu dodává: „Z ocenění, která získáme na základě hodnocení a volby samotných spotřebitelů, máme dvojnásobnou radost. Tento rok o to větší, protože se jedná o obhajobu úspěchu z let minulých. Je vidět, že je dm pro zákazníky stabilní společností na trhu. Každé ocenění pro nás představuje především závazek do budoucna, jak i nadále plnit přání a požadavky zákazníků i zušlechťovat jejich potřeby. Věříme, že to pro zákazníky bude i nadále dobrý důvod značce dm důvěřovat.“
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 224 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.830 spolupracovníků. V obchodním roce 2016/2017 vykázala dm v České republice obrat ve výši 8,527 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či nejnovější dm značku trend IT UP.
(tz)