TECHOCon 1Nové přístupy k navrhování pracovního prostoru byly tématem interaktivní konference TECHOCon 2017 – The Workplace of the Future. Akci plnou netradičních workshopů s předními českými i evropskými designéry a zástupci interiérových firem uspořádala 19. října ve svém showroomu skupina TECHO, největší český výrobce a dodavatel kancelářského nábytku a interiérů v České republice.

Pozvání na konferenci přijal mimo jiné Jason Harper, Real Estate Project Executive pro Evropu, Střední východ a Afriku ze společnosti Google.

„Cílem konference bylo představit nové trendy v oboru a podpořit českou komunitu architektů a odborníků, kteří se zabývají specifickým odvětvím pracovního prostředí. Jako lídr na českém trhu cítíme zodpovědnost za to, abychom tuto skupinu nejen seznamovali s novinkami v oboru, ale také ji aktivně inspirovali a podporovali v kreativitě,“ říká o konferenci generální ředitel společnosti TECHO, Jiří Kejval.

TECHOCon se uskutečnil 19. října 2017 v  showroomu firmy TECHO a nabídl návštěvníkům celodenní program plný netradičních workshopů s předními českými i zahraničními kreativci a představiteli komerčních interiérových firem. Mezi hlavní témata patřila ergonomie, akustika a integrace nových technologií. Svou vizi budoucnosti představili zástupci firem Ahrend, Gispen, Démos, EGGER, Rim, Janků Podlahy, Ecophon, Humanscale, Bachmann, 720°, VRgineers nebo deberenn.
Tomáš Ctibor, český architekt a manažer v oblasti realitního trhu, popsal, jak by mohla vypadat budoucnost lidí ve městech. Díky Eduardovi Forejtovi, řediteli rozvoje společnosti JLL, měli návštěvníci možnost nahlédnout do hlav zaměstnanců firem a seznámit se s tím, co preferují nové generace při výběru svého budoucího pracoviště. „V budoucnu by měl být pracovní prostor osobitější, aby si zaměstnanci mohli sami přizpůsobit pracovní prostředí dle vlastních preferencí. Například jen díky možnosti upravit výšku stolu se zvyšuje aktivita pracovníka o 46 %,“ říká Jiří Kejval.
Vrcholem večera byla přednáška Jasona Harpera, Real Estate Project Executive pro Evropu, Střední východ a Afriku ze společnosti Google. V následné diskuzi s Petrem Šimůnkem, šéfredaktorem české verze časopisu Forbes, detailně představil, jak společnost Google vyhodnocuje data a zpětnou vazbu od zaměstnanců, aby dokázala průběžně zvyšovat jejich spokojenost a produktivitu práce.
Informace pro média:

(tz)