V roce 2017 slaví dm drogerie markt s.r.o. 25 let působení na českém trhu. U této příležitosti spustila počátkem letošního roku společensky odpovědnou iniciativu {SPOLEČNĚ}. V rámci ní podpoří vybrané projekty ze sociální, kulturní a ekologické oblasti. Celkem se přihlásilo více než 300 projektů z nejrůznějších částí České republiky. Všechny podmínky pro postup do dalšího hlasování splnilo 270 projektů. Tyto projekty jsou také uveřejněny na www.dm-spolecne.cz. Jedná se zejména o společnosti pracující s hendikepovanými a dětmi, domovy pro seniory nebo spolky na ochranu zvířat a přírody.
Veřejnost může ještě do 3. 3. 2017 jakémukoliv přihlášenému projektu vyjádřit podporu pomocí „lajků“ na sociálních sítích. Iniciativa {SPOLEČNĚ} následně postoupí do další fáze, ve které je úkolem odborné poroty vybrat 25 vítězných projektů. Porotu tvoří zástupci dm, Charity ČR, oblastních spolků Červeného kříže, médií a zástupci obchodních partnerů dm. Společně také rozhodnou o tom, zda projekt získá finanční, případně materiální podporu či přímou fyzickou pomoc dobrovolníků z řad spolupracovníků dm.
O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 221 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 715 spolupracovníků. V obchodním roce 2015/2016 vykázala dm v České republice obrat ve výši 7,849 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či novinku trend IT UP.
(tz)