„Kup si nos a pomáhej s humorem!" Tak zní slogan projektu Konta bariéry, který v závěru loňského roku opětovně podpořila také společnost dm drogerie markt. Zákazníci měli možnost koupit si během prosince a ledna v prodejnách dm klaunský nos v hodnotě 50 Kč a přispět tak touto částkou na Konto bariéry. Díky těm, kteří přišli a klaunský nos si koupili, získala dm pro Konto bariéry finanční prostředky ve výši 881.200 Kč. Prodalo se již celkem 17.624 klaunských nosů. Peníze budou následně použity tam, kde jsou potřeba, zejména pak na zkvalitnění života lidí s handicapem.

„Chceme poděkovat všem zákazníkům, kterým, stejně jako nám, není osud druhých lidí lhostejný, a kteří se rozhodli pomoci. Je vidět, že zákazníci dm na tuto zábavnou formu dobře reagují," uzavírá sdělení Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu.

O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 221 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 715 spolupracovníků. V obchodním roce 2015/2016 vykázala dm v České republice obrat ve výši 7,849 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či novinku trend IT UP.

(tz)