V rámci své strategie inovací a neustálého překvapování zákazníků otevřela společnost Tchibo zcela unikátní „obchod budoucnosti", který se nachází v pražské Metropoli Zličín. Zákazníci si zde mohou vyzkoušet řadu moderních technologií, jako například chytrou převlékací kabinku, kde jim interaktivní displej doporučí, které kousky a jak zkombinovat nebo si přímo z kabinky zažádat obsluhující personál o jinou velikost, barvu apod.
Prodejna, jež si stále zachovává unikátní koncept 3v1, který zahrnuje kávový bar s občerstvením a možností posezení, širokou nabídku čerstvých pražených káv a každý týden novou tematickou kolekci spotřebního zboží, se změnila v mekku moderních technologií. Hned u vstupu zákazníky zaujmou dva velké LED panely rámující vchod, které zobrazují aktuální nabídky či akce, a elektronický stojan pro online objednání kávy, kde si bez fronty navolí svoji objednávku. Na displeji nad kávovým barem pak mohou sledovat, za jak dlouho bude jejich káva připravena a v mezičase se případně věnovat výběru zboží.
Největší inovací jsou chytré převlékací kabinky, které na základě RFID technologie poznají, jaké zboží si zákazník do kabinky přinesl a interaktivní dotykový display mu poradí, jak vhodně sladit jednotlivé kusy oblečení. Přímo z kabinky si rovněž může zažádat o jinou velikost či barvu a obsluhující personál mu výrobek donese. Zajímavým prvkem, jež dotváří moderní ráz této prodejny jsou elektronické cenovky fungující na bázi wi-fi, které umožňují flexibilně měnit cenovou nabídku a zobrazovat aktuálně probíhající akce.
„Velice mě těší, že náš obchod nové generace otevíráme u příležitosti 25. výročí působení společnosti Tchibo na českém trhu. Jde o místo, které rozhodně překvapí a vzbudí zvědavost zákazníků. Věřím, že naše zákazníky hravá forma nakupování pobaví, zpříjemní jim proces nakupování i výběru zboží a především pak, že jim nejnovější technologické prvky výrazně zkvalitní zákaznický zážitek," uvádí Tomáš Zahradník, ředitel obchodů společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.
Další zajímavostí tohoto obchodu je nabídka dnes populární a žádané kávy typu cold brew, která je v řetězci Tchibo k dostání právě a pouze v Metropoli Zličín. Tato káva je extrahovaná studenou vodou po dobu až 20 hodin a díky této speciální přípravě má jedinečnou charakteristiku - je svěží s jemnými ovocnými a květinovými tóny. Z kávy se uvolní více aroma a méně kofeinu a je méně hořká. Ochutnat ji můžete v podobě Cold brew café nebo s mlékem jako Cold brew latte. Připravována je z kávy Tchibo Privat Kaffee African Blue.
Nad rámec novinek mohou zákazníci i v této prodejně využívat již zavedené služby nabízené v rámci cross-channelového přístupu firmy, tedy doručení zboží objednaného online do obchodu zdarma či naopak zadat online objednávku přímo v obchodě v případě, že zboží není na místě aktuálně k dispozici.
O firmě
Tchibo je jedním z největších producentů kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.
Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy
a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. Od roku 2004 rozvíjí Tchibo Praha na českém trhu obchodní činnost zaměřenou na prodej spotřebního zboží a od počátku roku 2014 nabízí prostřednictvím svého e-shopu také služby cestovního ruchu.
Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.
(tz)