Ve dnech 14. a 20. března budou jako obvykle vycházet speciální přílohy MF Dnes, které budou obsahovat kupony se slevami až 60 % např. na módu, módní doplňky, kosmetiku, elektronické spotřebiče nebo nábytek. Pro příznivce bezpapírového řešení je možné slevové kupony stáhnout také v mobilní aplikaci Visa Portmonka, jejímž partnerem je právě Visa Europe. Slevy bude nabízet již 140 obchodníků po celé České republice, mezi jinými C&A, KIKA Nábytek, Grandoptical, Knihy Kanzelsberger, Mall.cz, Oresi, Ecco, Adidas nebo Firo tour.
Pokud navíc zákazníci zvolí platbu kartou Visa, získají ještě další výhody v podobě vyšší slevy nebo dárku. Především však z každé takové platby společnosti Visa Europe a Mafra přispějí částkou 10 korun na konto Nadace Terezy Maxové dětem. Cílová částka projektu je stanovena na 150 000 korun a bude poukázána azylovému domu, jehož adresa je neveřejná. Je totiž určen ženám, které se staly oběťmi domácího násilí a musely nechtěně a neplánovaně opustit svůj domov.
Pro matky s dětmi navíc azylový dům představuje řešení, díky němuž mohou zůstat pohromadě, a tak nehrozí, že by děti byly umístěny do dětských domovů. Je to tedy i významný nástroj prevence odebíraní dětí do ústavní výchovy. Nadace Terezy Maxové dětem získanou částku využije na podporu finanční gramotnosti matek a na doučování a volnočasové aktivity jejich dětí.
Visa Europe dlouhodobým partnerem projektu
Od začátku spolupráce s kampaní Nákupy s OnaDnes přispěla Visa Europe na podporu matek v azylových domech celkem již 750 tisíc korun.
„Na tomto projektu se v roli generálního partnera podílíme již třetím rokem, protože v něm vidíme smysluplnou pomoc matkám a jejich dětem v těžké životní situaci. Podporujeme je proto nejen finančně, ale snažíme se jim pomoci i v oblasti finančního vzdělávání. Právě maminky s dětmi, se kterými si osud nepěkně zahrál, často velmi ocení rady, jak nejlépe nakládat se svými finančními prostředky. V tomto typu podpory proto hodláme i nadále pokračovat," říká Marcel Gajdoš regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku
a Slovensko.
„Velice děkujeme společnostem Visa Europe i Mafra za dlouhodobou důvěru a podporu tolik potřebné oblasti, jakou je pomoc matkám a dětem v azylových domech. Osobně jsem se seznámila nejen s prostředím azylových domů, ale i mnoha příběhy žen, které tuto pomoc byly nuceny z různých příčin vyhledat, a jsem přesvědčená, že pomáhat právě zde má hluboký smysl," dodává Tereza Maxová, patronka nadace a předsedkyně Správní rady.
Distribuce slevových kuponů a marketingová podpora
Nákupní Dny OnaDnes jsou podpořeny speciálním vydáním pondělního magazínu Ona Dnes, čtvrtečního Magazínu Dnes+TV, portálem iDNES.cz., magazínem Víkend DNES, Rodina DNES, Doma DNES, deníky 5plus2 a Metro a celostátním vydáním MFD. Nechybí ani propagace na sociálních sítích (facebookové stránky OnaDnes.cz, MF DNES).
V rámci televizní podpory budou ve dnech 12. a 13. března odvysílány upoutávky na televizních stanicích Prima Group a Óčko TV. Od 10. do 17. března poběží také reklamní spoty na celoplošné rozhlasové stanici Rádio Impuls. Novinkou je přímá komunikace v obchodních centrech po celé České republice, kde zaujímají Nákupy Ona Dnes veškeré dostupné plochy, jako jsou polepy vchodových dveří, plakáty v obchodním centru CLV a LED obrazovky, a také instore spoty ve vybraných obchodních centrech. Kupony lze stáhnout i na internetových stránkách nakupy.onadnes.cz nebo visa.cz, přes mobilní verzi těchto stránek nebo prostřednictvím zmiňované aplikace Visa Portmonka. V prodejnách proto není nutné předkládat vytištěné kupony.
(tz)