Celkem 45.000 žáků prvních tříd z více než 1.200 základních škol bude letos opět v období únor – březen proškoleno v rámci šestého ročníku dm preventivního programu „Veselé zoubky“. Možnost přihlásit se do programu „Veselé zoubky“ mají všechny základní školy z České republiky až do naplnění 45.000 přihlášených žáků prvních tříd. "Zájem o náš preventivní program je opravdu velký, kapacita programu byla letos naplněna během dvou týdnů," sděluje Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu v dm, a dodává: „Díky kladným ohlasům ze škol, jak od dětí a pedagogů, tak také rodičů, jsme se rozhodli program „Veselé zoubky“ zpřístupnit ještě více lidem. V průběhu března se tak s „Veselými zoubky“ budou moci setkat také zákazníci ve všech prodejnách dm.“
Za dobu své existence se program těší stále větší oblibě. „Pedagogové oceňují propracovanost programu a veškeré edukační materiály, které jim zůstanou k dispozici po neomezenou dobu i po skončení naší preventivní hodiny. To jim umožní zábavnou formou pracovat s dětmi na tématu prevence zubního kazu po celý školní rok," pokračuje Martina Horká. Děti a jejich rodiče zase nejvíce ocení preventivní balíčky s produkty péče o zuby a edukační brožurou, které si po skončení preventivní hodiny odnesou s sebou domů.
Správně čistit zoubky
"Přibližně čtvrtinu z přihlášených základních škol navštíví v průběhu února a března přímo naši proškolení pracovníci, kteří zábavnou formou seznámí děti s problematikou správné péče o zuby,“ říká Martina Horká. Preventivní hodinu doprovází zábavně-vzdělávací film „Jak se dostat Hurvínkovi na zoubek“, který společnost dm pro účely programu natočila ve spolupráci s Mgr. Helenou Štáchovou přímo v Divadle Spejbla a Hurvínka. Hlavní postavy filmu dětem hravou formou vysvětlují, proč je nutné si zoubky důkladně čistit, jak při čištění zoubků postupovat a proč je nutné pravidelně navštěvovat zubního lékaře.
Součástí preventivní hodiny je rovněž názorná ukázka správné techniky čištění zubů, která bývá nejčastější chybou při čištění zoubků u dětí. Ve druhé části hodiny tak mají děti jedinečnou možnost nacvičit si pod dohledem proškolených pracovníků dm na zapůjčených maketách zubů správnou techniku čištění zubů. „Cílem našeho programu je pomoci s edukací žáků a jejich rodičů v oblasti správné péče o zuby a prevence zubního kazu. Právě v dětském věku se utvářejí návyky, které si člověk odnáší do budoucího života a které mohou ovlivnit jeho zdraví,“ dodává Martina Horká.
Pečeť ČSK
Vysokou kvalitu dm preventivního programu „Veselé zoubky“ potvrzuje Česká stomatologická komora, která programu udělila oprávnění používat Pečeť České stomatologické komory. Tato pečeť je propůjčována jako známka kvality vybraným výrobkům a projektům v oblasti prevence. Na programu se společností dm drogerie markt spolupracují a podporují ho odborníci z řad zubních lékařů, dentálních hygienistů a distributoři značek Colgate, Curaprox, Dontodent, elmex, Listerine, Oral-B, Orbit, Profimed, Signal, TePe, Vademecum.
O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 485 spolupracovníků. V obchodním roce 2014/2015 vykázala dm v České republice obrat ve výši
7,214 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí
mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit,
SUNDANCE, Visiomax či novinku dmBio.
(tz)