dm_Vesele_zoubky_2016.jpgCelkem 45.000  žáků  prvních  tříd z více než  1.200 základních škol  bude   letos   opět   v období   únor   –  březen  proškoleno  v rámci   šestého  ročníku   dm preventivního programu „Veselé zoubky“.  Možnost  přihlásit  se do programu „Veselé zoubky“ mají všechny základní školy z České republiky až do naplnění 45.000 přihlášených žáků prvních tříd.   "Zájem  o  náš   preventivní   program  je  opravdu   velký,  kapacita   programu  byla  letos naplněna během dvou  týdnů,"  sděluje  Martina  Horká,  vedoucí  resortu marketingu a nákupu v dm,  a dodává:  „Díky kladným ohlasům ze škol, jak od dětí a pedagogů, tak také rodičů, jsme se rozhodli  program „Veselé zoubky“  zpřístupnit  ještě  více lidem.  V průběhu března se tak s „Veselými zoubky“ budou  moci setkat  také zákazníci ve všech prodejnách dm.“

Za dobu  své existence  se program těší stále  větší oblibě.  „Pedagogové oceňují propracovanost programu a veškeré  edukační  materiály, které  jim zůstanou k dispozici po neomezenou dobu  i po  skončení  naší  preventivní  hodiny.  To  jim umožní  zábavnou formou  pracovat  s  dětmi  na tématu  prevence zubního  kazu  po  celý školní  rok,"  pokračuje   Martina  Horká.  Děti  a  jejich rodiče zase nejvíce ocení preventivní  balíčky s produkty  péče o zuby a edukační  brožurou, které si po skončení preventivní hodiny odnesou s sebou  domů.

Správně čistit zoubky

"Přibližně čtvrtinu z přihlášených základních  škol navštíví v průběhu února  a března přímo naši proškolení  pracovníci,  kteří  zábavnou formou  seznámí děti  s problematikou správné  péče  o zuby,“ říká Martina Horká. Preventivní hodinu  doprovází  zábavně-vzdělávací film „Jak se dostat Hurvínkovi na zoubek“,  který společnost dm pro účely programu natočila  ve spolupráci  s Mgr. Helenou  Štáchovou  přímo  v Divadle Spejbla  a Hurvínka.  Hlavní postavy  filmu  dětem hravou formou  vysvětlují, proč je nutné si zoubky důkladně čistit, jak při čištění zoubků  postupovat a proč je nutné pravidelně navštěvovat zubního  lékaře.
Součástí preventivní  hodiny je rovněž názorná ukázka správné  techniky čištění zubů,  která  bývá nejčastější  chybou  při čištění  zoubků  u  dětí.  Ve druhé  části  hodiny  tak  mají  děti  jedinečnou možnost nacvičit  si  pod  dohledem  proškolených pracovníků  dm  na  zapůjčených   maketách zubů  správnou techniku  čištění  zubů.  „Cílem našeho programu je pomoci  s edukací  žáků  a jejich rodičů v oblasti  správné  péče  o zuby a prevence zubního  kazu.  Právě v dětském věku se utvářejí návyky, které  si člověk odnáší  do budoucího života a které  mohou ovlivnit jeho zdraví,“ dodává Martina Horká.

Pečeť ČSK

Vysokou kvalitu dm  preventivního programu „Veselé zoubky“ potvrzuje  Česká stomatologická komora, která  programu udělila  oprávnění  používat  Pečeť České stomatologické komory.  Tato pečeť je propůjčována jako známka  kvality vybraným výrobkům a projektům v oblasti prevence. Na programu se  společností dm  drogerie markt  spolupracují a podporují  ho  odborníci  z řad zubních   lékařů,   dentálních  hygienistů   a  distributoři  značek  Colgate,   Curaprox,  Dontodent, elmex, Listerine, Oral-B, Orbit, Profimed, Signal, TePe, Vademecum.

O společnosti  dm drogerie markt

dm drogerie markt  s.r.o.  v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná  společnost dm drogerie markt  GmbH Rakousko.  V  roce  1993 otevřela  svou  první  prodejnu  v Českých  Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra  v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard  Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 485 spolupracovníků. V obchodním roce 2014/2015 vykázala dm v České republice obrat  ve výši
7,214 mld.  CZK  a upevnila  tak  své postavení  jedničky  na  trhu  specializovaných  drogerií.  Na trh  uvádí
mimo   jiné  dm   značky  Balea,   alverde   přírodní  kosmetika,  babylove,   Das  gesunde  Plus,   Denkmit,
SUNDANCE, Visiomax či novinku dmBio.

(tz)